تازه های سایت

کد مطلب: 46449
3. تير 1400 - 8:10
مدیر آموزش و پرورش نهاوند گفت: با افتتاح مرکز سنجش نوآموزان، ۲ هزار و ۵۰۰ نفر به مدت ۴۵ مورد سنجش و غربالگری قرار می‌گیرند.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو،محمدحسین دارایی در خصوص اجرای طرح سنجش سلامت اظهار کرد: پایگاه سنجش نوآموزان در شهرستان نهاوند از روز اول تیرماه به مدت ۴۵ روز فعال است که پیش‌بینی می‌کنیم طی این مدت ۲ هزار و ۵۰۰  نوآموز در دو مرحله مورد سنجش و غربالگری قرار گیرند.

وی ادامه داد: در راستای جلوگیری از ازدحام خانواده‌ها و رعایت پروتکل‌های بهداشتی دانش آموزان پس از ثبت نام در کلاس اول برای سنجش نوبت دریافت خواهند کرد.

 مدیر آموزش و پرورش شهرستان نهاوند افزود: در این برگه نوبت دهی، نام و آدرس پایگاه سنجش و تاریخ مراجعه ذکر و خانواده‌ها در تاریخ ذکر شده به پایگاه سنجش مراجعه خواهند کرد.

وی با بیان اینکه سال گذشته ۹۹ درصد دانش‌آموزان و نوآموزان در طرح سنجش مورد ارزیابی قرار گرفتند گفت: با اجرای این طرح علاوه بر شناسایی و جادهی مناسب دانش آموزان در مدارس عادی و استثنایی، می‌توانیم مداخلات بهنگام و طلایی را انجام دهیم.

دارایی افزود: اگر این طرح اجرا نشود تمام دانش‌آموزان در کنار هم قرار می‌گیرند و مشکلات جسمی، بینایی و شنوایی آنان مشخص نمی‌شود لذا هدف آن عدالت‌ آموزشی و قرار گرفتن دانش‌آموزان در جایگاه خود است.

وی اندازه‌گیری‌های توده بدنی، بینایی و شنوایی سنجی و سوابق بیماری در کودکان را از جمله موارد مورد سنجش ذکر کرد و گفت: برای اجرای این طرح کارت واکسن و شناسنامه پدر و مادر نوآموزان نیاز است.

 مدیر آموزش و پرورش نهاوند افزود: اولیا نوآموزان می‌توانند همه روزه از ساعت ۸ تا ۱۳ غیر از روزهای تعطیل به پایگاه سنجش آموزش و پرورش نهاوند در آموزشگاه شاهد شهیده نوشین امیدی با نوبت اعلام شده مراجعه کنند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما