تازه های سایت

کد مطلب: 4620
25. آبان 1391 - 19:38
به گزارش سایت گرو:حسین صفارهرندی مشاور عالی فرمانده سپاه وعضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت:اگر شور حسینی وعشق و ارادت به امام حسین(ع)و72 یار باوفایش نبود انقلاب اسلامی پیروز نمی شد.

پایگاه خبری گرو : در این مراسم که در مسجد جامع شهر گیان برگزار شد حسین صفارهرندی مشاور عالی فرمانده سپاه وعضو مجمع تشخیص مصلحت نظام ضمن تشکر از برگزار کنندگان این مراسم وحضور پرشور جوانان ومردم این بخش گفت : اگر شور حسینی وعشق وارادت به این امام بزرگوار و72 یار مهربانش نبود انقلاب اسلامی پیروز نمی شد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود بااشاره به تفاوت شعار الله اکبر اول انقلاب وفتنه گران عاشورای 88 گفت خوبی قیام امام حسین(ع) این است که خیلی زود فرق طرفداران ودوستان واقعی امام حسین  خود را نمایان می کند که ما به وضوح بعد از فتنه طراحی شده آن را مشاهده کردیم .

مشاور عالی فرمانده سپاه کشور افزود: امروز در جامعه مشکلات اقتصادی که ناشی از تحریم دشمنان است قصد به زانودر آوردن مردم ما را دارد ولی ملت ولایت مدار ایران مانند دوران دفاع مقدس از این تحریم ها عبور می کنند وآنرا پلی برای پیشرفت در عرصه های مختلف علمی  اقتصادی ونظامی تبدیل می کنند.

وی گفت :حاصل بیش از 3دهه استقامت ملت ایران بیداری اسلامی در منطقه بوده است وآنها انقلاب وشهدای ما را الگوی خود قرار داده اند .که روز به روز در کشورهای عربی و اروپایی شاهد گسترش قیام های مردمی هستیم.

وی با توجه به جنایات اخیر صهیونیستها در ترور مقامات حماس و بمباران نوار غزه گفت: موشکهای حماس لرزه بر اندام مقامات رژیم صهیونیستی انداخته است.

 

دیدگاه شما