تازه های سایت

کد مطلب: 46182
9. خرداد 1400 - 8:29
فرمانده سپاه نهاوند گفت: طرح شهید محمدی یکی از طرح‌های هفتگانه اعتلای بسیج است، در شهرستان نهاوند تعداد ۱۲ مدرسه تحت پوشش مربیان طرح شهید بهنام است که حدود ۳ هزار و ۵۰۰ بسیجی در این طرح فعالیت می‌کنند.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، سرهنگ علی مختاری در جمع بسیجیان طرح شهید بهنام ضمن گرامیداشت سوم خردادماه سالروز آزادسازی خرمشهر اظهار داشت: حماسه سوم خرداد نماد غرور و غیرت ملت جمهوری اسلامی ایران است.

وی با بیان اینکه ملت بزرگ ایرن همواره در طول تاریخ گردنه‌های متعددی را پشت سر گذاشته است، عنوان کرد: هشت سال دوران دفاع مقدس برگ زرینی در تاریخ پر افتخار ملت ایران است.

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند ضمن تشکر فعالیت بسیجیان فعال و تاثیرگذار در طرح افزود: طرح شهید بهنام محمدی یکی از طرح‌های هفتگانه اعتلای بسیج است، در شهرستان نهاوند تعداد ۱۲ مدرسه تحت پوشش مربیان طرح شهید بهنام است که حدود ۳ هزار و ۵۰۰ بسیجی در این طرح فعالیت می‌کنند که این طرح تربیتی به دنبال تربیت نوجوان در تراز انقلاب اسلامی با استفاده از ظرفیت مدارس و مساجد است.

وی عنوان کرد: رهبر معظم انقلاب همواره بر تقويت جوانان انقلابی تاكيد فراوان دارند كه اجراي طرح شهيد بهنام محمدی در اين راستا بوده و تاكنون جوانان مستعدی از بين مدارس برای حضور در مساجد انتخاب شده‌اند.

مختاری اظهار داشت: امروز دشمنان انقلاب و اسلام علیه جوانان و نوجوانان کشور برنامه‌ریزی کرده‌اند تا  بین آنان و دین جدایی بیندازند، باید توجه داشته باشیم با انجام فعالیت و برنامه‌های منظم و زیبا فرهنگی تربیتی، نقشه های دشمنان را خنثی کنیم و این کارهای فرهنگی تربیتی، سخت و نیاز به روحیه جهادی شما مربیان عزیز دارد.

وي گفت: شناسايي و تقويت اين قشر از جامعه مي‌تواند انقلاب را در مقابل توطئه‌های دشمن بيمه كرده و آنها را از خطر آسيب‌های اجتماعی دور نگه دارد.

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند اظهار داشت: دشمن همواره تفكر جوانان كشور را هدف قرار داده و ما می‌توانيم با تقویت روحيه انقلابی دربين جوانان و نوجوانان آنها را با توطئه‌های دشمن بيشتر آشنا كنيم.

در پایان بسیجیان طرح شهید بهنام محمدی به مشکلات سد راه طرح به بحث پرداخته شد و فرمانده و رئیس آموزش و پرورش شهرستان نهاوند نیز پاسخ و پیگیری‌های لازم را انجام دادند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما