تازه های سایت

کد مطلب: 46167
7. خرداد 1400 - 13:36
رئیس مرکز بهداشت شهرستان نهاوند گفت: بیش از ۷۵ درصد گروه‌های سنی ۷۵ سال به بالا در نهاوند علیه کرونا واکسینه شده‌اند.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، علی‌احسان خویشوند با بیان اینکه از ابتدای شروع طرح واکسیناسیون در نهاوند بیش از ۷۵ درصد جمعیت سنی بیش از ۷۵ سال در این شهرستان اقدام به تزریق واکسن کرده‌اند افزود: تاکنون صد درصد کادر درمان و پرسنل بهداشت متقاضی واکسن و حدود ۸۰ درصد پزشکان تحت پوشش نظام پزشکی این شهرستان از مرحله اول اجرای طرح واکسیناسیون کرونا بهره مند شده‌اند.

وی افزود: با شروع طرح واکسیناسیون برای گروه سنی ۸۰ سال به بالا در ابتدا سه مرکز در سطح شهرستان وجود داشت که با افزایش میزان مراجعین این تعداد در حال حاضر به ۱۱ مرکز رسیده است.

رئیس مرکز بهداشت شهرستان نهاود از راه‌اندازی مرکز خودرویی واکسیناسیون به عنوان یازدهمین مرکز در شهر نهاوند خبر داد و افزود: به منظور رفاه حال مراجعه‌کنندگان و جلوگیری از تجمع افراد در فضای سرپوشیده این مرکز که اولین مرکز خودرویی استان است داخل استادیوم علیمرادیان و در محیطی سرسبز و با نشاط ایجاد شده و به همین دلیل میزان مراجعه روزانه افراد  به آن بالاست.

وی با اشاره به شروع واکسیناسیون گروه سنی ۷۰ تا ۷۵ سال گفت: جمعیت این گروه سنی بیش از ۵ هزار نفر است که تا کنون بیش از ۶۰ درصد آنان با مراجعه به مراکز اجرای طرح اقدام به زدن واکسن کرده‌اند.

خویشوند در خصوص جاماندگان گروه‌های سنی اعلام شده نیز گفت: کسانی که تاکنون موفق به زدن واکسن نشده‌اند می‌توانند هر چه سریعتر به یکی از مراکز ۱۱گانه مراجعه و اقدام به واکسیناسیون کنند.

وی با بیان اینکه مجموع افراد واجد شرایط دریافت واکسن کرونا در گروه‌های سنی ۷۰ سال به بالا بیش از ۱۲ هزار و ۵۰۰ نفر هستند اضافه کرد: به منظور تسریع در اجرای طرح واکسیناسیون کرونا چهار مرکز در شهر نهاوند و هفت مرکز در شهرهای برزول، گیان، فیروزان و چند روستای بزرگ آماده پذیرش روزانه مردم است.

انتهای پیام/

دیدگاه شما