تازه های سایت

کد مطلب: 46156
6. خرداد 1400 - 8:34
فرمانده سپاه ناحیه نهاوند گفت: ثمره خون شهدا فتح خرمشهر بود بنابراین حضور در عرصه انتخابات نیز تداوم راه شهدا و پشتوانه محکم برای نظام است.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، سرهنگ علی مختاری در مراسم عصر شعری که به همت بسیج هنرمندان با حضور جمعی از مسئولین و شاعران و نویسندگان شهرستان نهاوند که در سالن اندیشه اداره ارشاد اسلامی برگزار شد، با اشاره به سالروز آزادسازی خرمشهر بیان کرد: خرمشهر نماد شهر مقاومت و پایداری در تاریخ انقلاب اسلامی با خون رزمندگان اسلام در عملیات بیت المقدس ثبت شده است.

وی افزود: سوم خرداد سال۱۳۶۱ ملت ایران ثابت کردند که در مقابل دشمن تا دندان مسلح با توکل به خدا و تبعیت از فرامین ولی فقیه می‌توانند بدون کمترین تجهیزات نظامی پیروزی را به ارمغان بیاورند.

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند بیان کرد: انقلاب اسلامی در تاریخ خود خرمشهرهای زیادی را پشت سر گذاشته است و به تعبیر مقام معظم رهبری خرمشهرهای دیگری در مقابل ملت قهرمان ایران نیز قرار دارد که اگر با توکل به خدا و تبعیت از فرامین ولی فقیه همراه شود به یقین پیروزی نیز حتمی و قطعی است.

وی یادآور شد: انتخابات یکی از این میدان‌های حساس انقلاب و خرمشهرهای ملت ایران است که اگر با فعالیت جهادی ملت ایران در حضور حداکثری در پای صندوق‌های اخذ آرا و انتخاب رئیس جمهور مطلوب صورت بگیرد، نصرت الهی کما فی السابق به همراه ملت ایران خواهد بود و این سنت الهی که خداوند سرنوشت هر قومی را به عهده خود آنها قرار داده است تکرار خواهد شد.

مختاری در پایان افزود: مردم ایران در سوم خرداد سال ۶۱ حماسه بزرگی آفریدند و امسال هم در ۲۸ خرداد با حضور حداکثری در پای صندوق‌های رأی حماسه‌ای به یاد ماندنی می‌آفرینند چراکه ثمره خون شهدا فتح خرمشهر بود بنابراین حضور در عرصه انتخابات نیز تداوم راه شهدا و پشتوانه محکم برای نظام است.

انتهای پیام/

دیدگاه شما