تازه های سایت

کد مطلب: 46149
5. خرداد 1400 - 2:06
فرمانده سپاه نهاوند از گروه های جهادی فرهنگیان نهاوند قدردانی کرد و همچنین از صندوق قرض الحسنه و تعاونی بانوان روستای بیان بازدید کرد.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، سرهنگ علی مختاری فرمانده سپاه ناحیه نهاوند از گروه های جهادی معلمان آموزش و پرورش نهاوند تقدیر و قدردانی کرد.

همچنین نشست بصیرتی با حضور جمعی از فرهنگیان بسیج فرهنگیان شهرستان نهاوند و ریاست اداره آموزش و پرورش،فرمانده سپاه ناحیه نهاوند در سالن جلسات اداره آموزش و پرورش برگزار شد.

طی مراسمی از گروه های جهادی معلمان نهاوند که در راستای مبارزه با ویروس کرونا با سپاه و بسیج فرهنگیان شهرستان همکاری داشتند تجلیل به عمل آمد.

در این مراسم با حضور سرهنگ مختاری فرماندهی سپاه ناحیه نهاوند، محمد حسین دارایی مدیر آموزش وپرورش نهاوند، مسئول بسیج فرهنگیان شهرستان و معلمان جهادگر در سالن جلسات اداره آموزش وپرورش برگزار گردید.

در این مراسم مدیر آموزش وپرورش و فرماندهی سپاه ناحیه نهاوند مطالبی در رابطه با اهمیت و جایگاه مهم معلمان و همچنین لزوم ترغیب جامعه هدف جهت شرکت پرشور در انتخابات ۲۸ خردادماه بیان کردند و در پایان از زحمات گروه جهادی بسیج فرهنگیان تقدیر و تشکر به عمل آمد.

در ادامه بازدیدهای و جلسه های فرمانده سپاه نهاوند همچنین از صندوق قرض الحسنه و تعاونی بانوان روستای بیان توسط فرمانده سپاه ناحیه نهاوند و مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان همدان بازدید به عمل آمد.

همچنین در سطح پایگاه های مقاومت بسیج روستاها برنامه های نشست بصیرتی و برنامه های فرهنگی در سطح روستاها برگزار گردید.

حضور فرمانده سپاه نهاوند در مراسم عصر شعر که توسط بسیج هنرمندان شهرستان نهاوند با حضور شعرا و نویسندگان و مسول سازمان بسیج هنرمندان استان همدان و معاونت فرهنگی سپاه شهرستان برگزار شد از دیگر برنامه های امروز بود.

دیدگاه شما