تازه های سایت

کد مطلب: 46121
3. خرداد 1400 - 3:00
مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان نهاوند از تداوم واکسیناسیون بر علیه بیماری کرونا با توجه به رده بندی سنی و راه اندازی مرکز واکسیناسیون خودرویی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، سیامک دانشور در گفت و گو با خبرنگار ما گفت: تزریق واکسن کرونا در شهرستان براب گروه های هدف در مراکز منتخب ادامه دارد و تاکنون بیش از ۴۰ درصد افراد بالای ۷۵ سال در شهرستان واکسن دریافت کرده اند.

وی اظهار داشت: لیست مراکز خدمات جامع سلامت در شهرستان که اقدام به تزریق واکسن کووید ۱۹ می کنند شامل مراکز فیروزان، گیان، برزول، شهرک، رزینی  و شعبان هستند.

دانشور افزود: همچنین مراکز شهری شهید طالبیان، شهید حیدری و مرکز منتخب واکسیناسیون واقع در ساختمان قدیم بخشداری مرکزی در خدمت شهروندان برای تزریق واکسن کرونا است.

رئیس مرکز بهداشت و درمان نهاوند بیان کرد: به منظور رفاه حال شهروندان و تسریع در انجام واکسیناسیون، مرکز واکسیناسیون کووید ۱۹ به شیوه خودرویی در استادیوم ورزشی علیمرادیان راه اندازی شد.

وی ادامه داد: این مرکز که اولین و در حال حاضر تنها مرکز واکسیناسیون خودرویی استان همدان می باشد همه روزه از ساعت ۱۵ تا ۱۹ عصر پذیرای شهروندان عزیز خواهد بود.

دانشور گفت: در حال حاضر واکسیناسیون گروهای سنی بالای ۷۵ سال در دستور کار می باشد و این عزیزان می توانند با خودرو به این مرکز مراجعه نمایند.

 وی افزود: همشهریان محترم پس از دریافت واکسن، پروتکل های بهداشتی را همچنان رعایت کنند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان نهاوند گفت: افرادی که بر اساس رده سنی نوبت تزریق واکسن دارند می توانند با مراجعه به سایت selamat.gov.ir ثبت نام نموده و منتظر تماس مراقبین سلامت باشند.

وی بیان کرد: همشهریان عزیز ضمن رعایت پروتکل‌های بهداشتی از مراجعه زود هنگام به مراکز خدمات جامع سلامت خودداری فرمایند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما