تازه های سایت

کد مطلب: 46119
3. خرداد 1400 - 2:58
رئیس هیأت نظارت شهرستان نهاوند آمار کلی احراز صلاحیت شدگان کاندیداهای ششمین دوره شوراهای اسلامی شهرستان نهاوند را اعلام کرد.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو،حجت الاسلام حسین گروسی در گفت و گو با خبرنگاران گفت: آمار کلی احراز صلاحیت کاندیدای ششمین دوره شوراهای اسلامی شهرستان نهاوند توسط هیئت اجرایی و نظارت اعلام شد که در مجموع ۱۰ نفر رد و انصراف داده اند.

وی اظهار داشت: در شهر نهاوند ۵۶ نفر تایید صلاحیت شدند و ۲ نفر رد صلاحیت و ۱ نفر انصراف داده است.

گروسی افزود: در شهر فیروزان ۱۲ نفر تایید صلاحیت شدند و هیچ رد صلاحیت یا انصرافی نداشته ایم.

وی به شهر برزول اشاره کرد و اظهار داشت: در این شهر ۱۰ نفر تایید صلاحیت و ۳ نفر رد صلاحیت و هیچ انصرافی نداشته است.

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات شهرستان به چهارمین شهر شهرستان اشاره کرد و بیان داشت: در شهر گیان ۱۰ نفر تایید صلاحیت شدند و ۳ نفر رد صلاحیت و ۱ نفر انصرافی داشته است.

گروسی ادامه داد: فضای انتخاباتی به صورت شبانه‌روزی رصد می‌شود و با هرگونه جرائم و تخلفات انتخاباتی با قاطعیت برخورد خواهد شد.

وی به تخلقات انتخاباتی اشاره کرد و افزود: تبلیغات انتخاباتی و پوشش رسانه‌ای کاندیداها تا قبل از انتخابات و موعد مقرر ممنوع است.

حجت الاسلام گروسی افزود: استفاده از كارناوال­هاي تبليغاتي و سياسی، چسباندن پوستر، بر هم زدن چهره شهر و نازيبا كردن آن ممنوع است و رسانه ها نيز تلاش نمايند كه مسائل تنش­ زا را انتشار ندهند.

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات شهرستان نهاوند گفت: زمان تبلیغات رسمی انتخابات شوراها بر اساس ماده ۶۱ قانون انتخابات هشت روز قبل از روز انتخابات و رای گیری است؛ بنابراین با توجه به اینکه ۲۸خرداد روز انتخابات است تا ۲۴ساعت قبل روز انتخابات یعنی روز ۲۷خرداد کاندیدا حق تبلیغات دارند.

وی در پایان بیان کرد: تبلیغات غیر از این زمان تخلف محسوب می شود و قطعا با کاندیدای متخلف طبق قانون برخورد می شود و همچنین در تبلیغات نباید خلاف قانون مطلب یا موضوعی له یا علیه کسی عنوان شود.

دیدگاه شما