تازه های سایت

کد مطلب: 46087
31. ارديبهشت 1400 - 12:37
فرمانده سپاه ناحیه نهاوند از جلوگیری از سرقت ۶۰ رأس دام توسط گشت رضویون پایگاه بسیج بیت المقدس روستای توانه شهرستان نهاوند خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، سرهنگ علی مختاری در نهاوند اظهار داشت: ۳۰ اردیبهشت ماه ساعت ۱ بامداد گشت رضویون پایگاه بیت المقدس روستای توانه در حین گشت‌زنی  به  یک مورد مشکوک برخورد کرده که تعدادی گوسفند در حال خروج از  روستا بود.

وی افزود: با ورود بسیجیان مشخص شد که سارقان قصد خارج کردن این دام‌ها و بعد هم بارگیری توسط خودرو را داشته، که به محض ورود، سارقان متواری و  بعد از تماس و حضور پاسگاه و مشخص شدن صاحب دام‌ها که از خود روستای بود و در حضور شورا دام‌های سرقتی که به تعداد ۶۰ رأس بوده تحویل صاحب آن شد.

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند با بیان اینکه نیروهای بسیجی فعال در گشت‌های رضوی در شب‌ها اقدام به گشت زنی و حفظ امنیت محله‌ها می‌کنند، گفت: این نیروها به عنوان چشمان بیدار برای ارتقای امنیت هستند.

وی با تأکید بر آگاه‌سازی مردم از خدمات زحمات گشت‌های رضویون و حمایت‌های از آنان ابراز داشت: مردم بسیجی و حامی بسیج هستند.

مختاری با بیان اینکه نباید به افراد فریب خورده و قاچاقچی اجازه داد تا امنیت مردم را از بین ببرند، با اشاره به نقش گشت‌های رضویون در ایجاد رفاه، امنیت و آسایش مردم اظهار داشت: تعامل بین نیروی انتظامی و سپاه سبب افزایش خدمت به مردم خواهد شد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما