تازه های سایت

کد مطلب: 46081
30. ارديبهشت 1400 - 8:46
معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان در نهاوند عنوان کرد:
حضور حداکثری در انتخابات تاییدی دوباره بر نظام جمهوری اسلامی است
معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان گفت: حضور اقشار مختلف مردم در انتخابات تاییدی دوباره بر نظام جمهوری اسلامی است، ضمن اینکه نقشه‌های دشمنان را نقش بر آب خواهد کرد.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، سرهنگ مصطفی رستمی در نشست بصیرتی سیاسی حوزه شهید بروجردی شهر برزول با موضوع انتخابات اظهار داشت: ما امروز در موقعیتی هستیم که ثمره تلاش‌های همه انبیاء و اولیاء در قالب نظام اسلامی در کشور ما تجلی یافته و تشکیل محور مقاومت از ثمرات این نظام است.

وی با اشاره به سخت‌ترین دشمن اسلام گفت: سرسخت‌ترین دشمن اسلام، رژیم صهیونیستی است که مردم فلسطین با پرتاب سنگ از موجودیت خود در برابر این رژیم سفاک دفاع می‌کردند ولی در عصر حاضر با نصرت‌های الهی، دست‌های آنان روی ماشه صدها موشک است و امیدوار هستیم تحقق «فئه قلیله» بر «فئه کثیره» را به زودی شاهد باشیم.

معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان بیان کرد: اگر حکومت در دست اهل حق نباشد، در دست اهل باطل است آنگاه امام معصوم (ع) هم مصداق «بئر معطله» در قرآن کریم است.

وی در ادامه افزود: همه ما باید با عزم و اراده جدی در این انتخابات که حسایت‌های خاص خود را دارد، حضور حداکثری داشته باشیم، حضور اقشار مختلف مردم در انتخابات تاییدی دوباره بر نظام جمهوری اسلامی است، ضمن اینکه نقشه‌های دشمنان را نقش بر آب خواهد کرد.

رستمی افزود: حضور حداکثری در انتخابات در درجه اول و انتخاب اصلح در درجه دوم باید دغدغه هر ایرانی باشد.

وی عنوان کرد: طبق منویات مقام معظم رهبری، با امید به فردا و تشکیل دولت جوان انقلابی و مدیریت جهادی، باید معیارهای انتخاب اصلح از جمله کارآمدی، داشتن روحیه انقلابی، شجاعت، ساده‌زیستی و فسادستیزی را بشناسیم و سعی در بالا بردن بینش سیاسی خود و اطرافیان داشته باشیم و بصیرت را سرلوحه انتخاب خود قرار دهیم.

انتهای پیام/

دیدگاه شما