تازه های سایت

کد مطلب: 45897
10. ارديبهشت 1400 - 13:05
رئیس اداره ورزش و جوانان نهاوند گفت: مرحوم عبدالعلی پیرزادی، پیشکسوت فوتبال نهاوند به برادر شهیدش پیوست.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، رامین درویشی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مرحوم عبدالعلی پیرزادی برادر فوتبالیست و ورزشکار شهید علی پیرزادی صبح امروز در بیمارستان به برادر شهیدش پیوست.

وی افزود: مرحوم پیرزادی در دهه ۶۰ یکی از فوتبالیست‌های خوب روستای تکه در نهاوند بود که ۳۰ سال یکی از کارمندان با اخلاق اداره ورزش و جوانان هرمزگان و عضو تیم‌های فوتبال این استان بود.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان نهاوند افزود: مرحوم پیرزادی چند سال پیش در حال سفر به نهاوند دچار تصادف شد و مدتی در کما بود که بعد از یک سال بهبودی یافت ولی متاسفانه صبح امروز به دلیل شدت جراحات آن حادثه در بیمارستان دار فانی را وداع گفت و به برادر شهیدش پیوست.

وی افزود: مراسم تشییع و خاکسپاری و ختم این مرحوم دیروز ساعت ۱۷ در جوار برادر شهیدش در گلزار شهدای روستای تکه با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی انجام می‌شود.

درویشی با بیان اینکه خانواده آن مرحوم اعلام کرده‌اند به دلیل شرایط کرونایی همه هزینه‌ها را صرف امور خیریه می‌کنند بیان کرد: اداره ورزش و جوانان نهاوند درگذشت این همکار عزیز و پیشکسوت ورزشی را به خانواده آن مرحوم و سایر بازماندگان تسلیت می‌گوید. 

لازم به یادآوری است مرحوم عبدالعلی پیرزادی از خانواده‌ای ورزشکار و فوتبالیست هستند تنها پسر ایشان از قهرمانان وزنه‌برداری استان هرمزگان است.

انتهای پیام/

دیدگاه شما