تازه های سایت

کد مطلب: 45852
6. ارديبهشت 1400 - 10:42
مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نهاوند از برگزاری طرح تلاوت و ختم قرآن کریم به صورت مجازی در این شهرستان در ماه مبارک رمضان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، امیر بحیرایی در گفت و گو با خبرنگاران گفت: همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان و با توجه به سفارشات اکید مبنی بر تلاوت قرآن کریم و لزوم تعمق و تفکر در آیات و معانی آنها طرح "ختم  قرآن کریم" به همت واحد تخصصی قرآن و عترت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، آستان مقدس شاهزاده محمد و علی (ع) و اداره آموزش و پرورش نهاوند با بهره گیری از فضای مجازی و ظرفیتهای برنامه" شاد" برگزار می گردد.

وی ضمن اشاره به حدیثی از ائمه معصومین (ع) که هرچیز بهاری دارد و بهار قرآن ماه رمضان است، تصریح کرد: این ایام مبارک بهترین فرصت برای تأمل و تدبر در این کتاب نورانی است تا بتوانیم با بهره جستن از آن برنامه و روش زندگانی خود را در راستای خواست خدواند متعال به کار گیریم.

بحیرایی از دیگر برنامه های انجام گرفته در این ایام را انتشار روزانه ویژه برنامه "زندگی موفق" در 30 طرح، تحت عنوان ۳۰ قدم تا داشتن زندگی موفق با نسخه قرآن کریم که به صورت اینفوگرافی بوده که هر کدام از یک جزء قرآن تهیه و تولید شده اند به صورتی که کل قرآن در ۳۰ تصویر به ترتیب از جز اول تا جزء سی ام قرآن اختصاص یافته است که به صورت روزانه در فضای مجازی و کانالهای شهرستان منتشر می گردد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نهاوند گفت: از دیگر برنامه های پیش بینی شده در ایام ماه مبارک رمضان می توان به برگزاری ویژه برنامه "کتابت قرآن کریم" در این شهرستان با حضور اساتید و هنرمندان برجسته رشته خوشنویسی اشاره کرد.

وی اظهار داشت: امیدواریم وضعیت کرونایی شهرستان به سمتی پیش برود که بتوانیم از ظرفیت ماه مبارک رمضان با برنامه های فرهنگی و هنری به بهترین نحو بهره مند شویم.

انتهای پیام/

دیدگاه شما