تازه های سایت

کد مطلب: 45842
5. ارديبهشت 1400 - 18:47
مدیر امور برق نهاوند از تبدیل ۴۰ کیلومتر از شبکه‌های فرسوده نهاوند به کابل خودنگهدار خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، منصور ذاکری اظهار کرد: در راستای حل مشکلات مهم شبکه برق از جمله رفع ضعف ولتاژ برق مشترکان، جمع‌آوری سیم‌های برق غیرمجاز، جلوگیری از سرقت سیم برق، کاهش تلفات و اصلاح و بهینه‌سازی شبکه‌های فرسوده و سیمی، ۴۰ کیلومتر از شبکه های فرسوده نهاوند به کابل خودنگهدار تبدیل شدند.

وی افزود: این طرح طی سال گذشته و امسال انجام شده که در راستای جلوگیری از سرقت و تلفات انرژی انجام شده و برای اجرای آن بیش از ۴۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

مدیر امور برق نهاوند با بیان اینکه در نظر است در صورت تامین اعتبار طبق برنامه‌ریزی تمام شبکه‌های سیمی توزیع برق نهاوند تبدیل به کابل خودنگهدار تبدیل شوند تاکید کرد: خوشبختانه با توسعه کابل‌های خودنگهدار سرقت کابل‌های برق در این شهرستان  کاهش یافته است.

وی از اجرای هفت و نیم کیلومتر شبکه برق در شهرها و روستاها طی سال گذشته خبر داد و بر لزوم مصرف درست و بهینه برق در این شهرستان اشاره کرد و گفت: با توجه به بارش‌های کم امسال، مردم مصرف برق خود را مدیریت کنند تا از بروز خاموشی‌ها به ویژه در فصل تابستان جلوگیری شود.

ذاکری با اشاره به اینکه این مدیریت از مردم و سایر مشترکین خود ۱۷ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان طلب دارد  گفت: برای ارائه خدمات بیشتر لازم است مردم بدهی خود را هر چه سریعتر با امور مشترکین تسویه کنند.

وی با اشاره به بهره‌مندی ۱۰۰ درصدی جمعیت شهرستان نهاوند از نعمت برق، مطرح کرد: امروز همه روستاهای شهرستان از شبکه توزیع برق پایدار بهره می برند و شهرستان دارای بیش از ۷۰ هزار مشترک برق است.

مدیر امور برق نهاوند در ادامه با اشاره به اینکه ۵۰ درصد برق مصرفی نهاوند مربوط به بخش کشاورزی است، خاطرنشان کرد: اداره برق شهرستان در راستای کاهش مصرف برق در اوج بار تفاهم‌نامه‌هایی با کشاورزان صاحب چاه عمیق و نیمه عمیق امضا می‌کند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما