تازه های سایت

کد مطلب: 45840
3. ارديبهشت 1400 - 13:09
سخنگوی هئیت موسس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی شهرستان نهاوند گفت: انتخابات شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی شهرستان نهاوند امروز با رقابت ۸۸ کاندیدای سرگروه در دو بخش بزرگسالان و جوانان آغاز شد.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، امرالله سلیم پور در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار داشت: تعداد ۱۳۰۰ نفر از افراد و جریان‌های انقلابی در سامانه برگزاری این انتخابات ثبت نام کردند و ۸۸ نفر سرگروه که شامل ۶۳ نفر در بخش پیشکسوتان و ۲۵ نفر در بخش جوانان برای ۷ کرسی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی شهرستان نهاوند با هم رقابت می کنند.

وی اظهار داشت: در این انتخابات که در محیطی باز و با رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی در حال برگزاری است فرآینده رأی گیری انتخابات از ۹ صبح امروز سوم اردیبهشت ماه آغاز و تا ساعت ۱۸ عصر  ادامه دارد.

وی ادامه داد: پس از پایان رأی گیری، فرآیند شمارش آرا آغاز شده و در نهایت نیز ۹ نفر در بخش پیشکسوتان، جوانان و بانوان برای شورای ائتلاف نهاوند معرفی می شوند.

 سلیم پور با اشاره به اینکه از این ۹ نفر ۵ نفر در گروه پیشکسوتان ۲ نفر در گروه جوانان و ۲ نفر در گروه بانوان انتخاب می شوند، عنوان کرد: انتخابات حوزه بانوان فردا برگزار می شود.

سخنگوی هئیت موسس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی شهرستان نهاوند افزود:‌ تا پایان هفته آینده انتخابات شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در سایر شهرستان‌ها برگزار شده و  پس از انتخاب اعضای شورای ائتلاف همه شهرستان‌ها، نیز شورای ائتلاف استان شکل می‌گیرد و در نهایت شورای ائتلاف کشور انتخاب می‌شود.

وی هدف از این اقدام را تحقق مشارکت حداکثری در انتخابات پیش رو دانست و اظهار داشت: رسیدن به نیروهای انقلابی، کارآمد، جهادگر در انتخابات شورای اسلامی شهر، مجلس شورای اسلامی و ریاست جمهوری و معرفی آنها به مردم  از برنامه‌های ما در شورای ائتلاف نیروهای انقلاب شهرستان است.

دیدگاه شما