تازه های سایت

کد مطلب: 45815
1. ارديبهشت 1400 - 8:25
مسئول سازماندهی گروه‌های جهادی نهاوند گفت: به منظور کمک به بیماران کرونایی ۴۰ نفر از داوطلبان گروه‌های جهادی در بیمارستان های نهاوند در کنار کادر درمان مشغول خدمت هستند.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، اکرم حیدری اظهار کرد: با شردع موج چهارم کرونا و افزایش میزان مبتلایان، از سوی بیمارستان‌های نهاوند برای اعزام نیروهای داوطلب اعلام نیاز شد که پس از فراخوان نیروها ۵۰ نفر مطابق با شرایط قانونی اقدام به نام‌نویسی کردند.

وی با بیان اینکه ماموریت این نیروها یک ماهه است افزود: نیروهای جهادی که نیمی از آنها را خانم‌ها تشکیل می‌دهند از گروه‌ها و اقشار مختلف مانند دانشجو، خانه‌دار، طلبه و کارمند هستند و در سه شیفت در بیمارستان حضور پیدا می‌کنند.

سرپرست سازماندهی و پشتیبانی نیروهای جهادی در نهاوند با اشاره به اینکه در میان آنها چند نفر نیز به علت دور بودن از محل زندگی در بیمارستان بیتوته می‌کنند افزود: تمام نیروهای فعال در بیمارستان‌ها دارای برگ ماموریت و بیمه سلامت هستند.

وی گفت: طبق مقررات افرادی که در بیمارستان حضور می‌یابند باید بین ۱۸ تا ۵۰ سال سن داشته باشند بنابراین سایر افراد داوطلب که سن آنها بیش از ۵۰ سال است در بخش ایاب و ذهاب و جابجایی نیروها با وسایل شخصی خود همکاری دارند.

حیدری افزود: در بین نیروهای جهادی که در بیمارستان فعالیت دارند مواردی موجود دارد که از سوی خانواده‌هایشان معرفی شده‌اند در حالی که قبلا برخی خانواده‌ها با رفتن فرزندان خود به بیمارستان به دلیل شرایط کرونایی مخالف بودند.

وی با اشاره به فعالیت جهادی یک طلبه در بیمارستان که به خاطر مبارک رمضان قصد ۱۰ روزه کرده تا بتواند روزه‌اش را بگیرد گفت: اینها همه زیبایی‌های کار نیروهای جهادی است که امروز در صحنه بهداشت و درمان بروز پیدا کرده است.

سرپرست سازماندهی و پشتیبانی نیروهای جهادی در نهاوند گفت: طبق هماهنگی ۱۲ نفر از حوزه مقاومت سردار همدانی شهر گیان در روزهای پنجشنبه و جمعه آینده برای حضور در بیمارستان اعلام آمادگی کرده‌اند که در بین آنها چند زن و شوهر مشاهده می‌شود.

انتهای پیام/

دیدگاه شما