تازه های سایت

کد مطلب: 45731
21. فروردين 1400 - 8:44
نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دولت با تدابیر سخت‌گیرانه‌تر مانند جلوگیری از مسافرت‌ها می‌توانست وضعیت گذشته را کنترل کرده و جلوی بدتر شدن شرایط را بگیرد گفت: مردم و مسئولان باید به وظایف خود عمل کنند تا شاهد وخیم‌تر شدن اوضاع نباشیم.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، علیرضا شهبازی با اشاره به موج چهارم کرونا در کشور با بیان اینکه دولت باید پیش‌بینی این وضعیت را می‌کرد اظهار کرد: باید قبل از پیک چهارم محدودیت‌هایی توسط ستاد ملی مقابله با کرونا اعمال می‌شد تا شاهد این وضعیت نباشیم.

وی با بیان اینکه دولت و مردم نقش متقابلی در مهار کرونا دارند و باید در این زمینه ضمن برنامه‌ریزی، همکاری لازم نیز وجود داشته باشد اضافه کرد: علاوه بر تدابیر دولت لازم بود مردم هم یک سری مسایل از جمله دورهمی‌ها و یا برگزاری مجالسی مانند عروسی‌ها را کنار می‌گذاشتند.

نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه در ایجاد شرایط موجود نباید فقط دولت را مقصر است و یا اینکه همه تقصیرها را به گردن مردم انداخت بلکه هر دو در این زمینه نقش داشتند افزود: برای مثال با وجود آن که در «روز طبیعت» محدودیت‌هایی برای تردد مردم اعمال شد اما باز هم عده ای بی توجهی کرده و قوانین را زیر پا گذاشتند.

وی با بیان اینکه معتقدم دولت هم با تدابیر سخت‌گیرانه‌تر و جدیدتر از جمله جلوگیری از مسافرت‌ها می‌توانست وضعیت گذشته را کنترل کرده و جلوی بدتر شدن شرایط را بگیرد گفت: هم مردم و هم مسئولین باید به وظایف خود عمل کنند تا شاهد وخیم‌تر شدن اوضاع نباشیم.

شهبازی در پایان با بیان اینکه دولت برای واکسن کرونا باید برنامه جدی‌تری را دنبال کند گفت: کرونا یک بیماری است که به هر شکل به مردم و کشور آسیب وارد می سازد بنابراین دولت با یک برنامه اصولی شرایط را برای واکسیناسیون مردم با استفاده از توان داخلی فراهم سازد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما