تازه های سایت

کد مطلب: 45527
28. اسفند 1399 - 0:46
فرمانده نیروی انتظامی نهاوند گفت: این شهرستان در وضعیت نارنجی کرونایی قرار دارد و محدودیت های تردد در این شهر اعمال می شود و متخلفان جریمه می شوند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی گرو، سرهنگ احمد ساکی در گفت و گو با خبرنگاران گفت: ۱۱۰ خودرو پلاک بومی و غیر بومی طی ۲۴ ساعت گذشته به دلیل بی توجهی به اعمال محدودیت‌های کرونایی در نهاوند جریمه شده اند.

وی اظهار داشت: شهرستان نهاوند طبق اعلام مسئولان شبکه بهداشت و درمان در وضعیت نارنجی قرار دارد و با این شرایط محدودیت های جدید در شهرستان نهاوند از ۲۵ اسفند تا ۱۵ فروردین سال آینده اجرا می‌شود.

ساکی عنوان کرد: بر اساس مصوبه ستاد کرونا ورود هرگونه خودرو با پلاک غیر بومی به نهاوند ممنوع و در صورت تردد در سطح شهر توسط پلیس و دوربین های نظارتی هر ۲۴ ساعت یکبار جریمه و اعمال قانون می شوند.

فرمانده انتظامی نهاوند گفت: بر اساس مصوبه ستاد کرونا تردد هر گونه وسیله نقلیه با پلاک بومی از ساعت ۲۱ تا ۴ صبح در سطح معابر شهر نهاوند نیز تا اطلاع ثانوی ممنوع و در صورت مشاهده توسط پلیس و دوربین های نظارتی جریمه می شوند.

وی بیان داشت: نظارت از طریق دوربین‌ها و مأموران پلیس راهور در سطح شهر و ورودی ها اعمال می‌شود.

ساکی در پایان از شهروندان درخواست کرد محدودیت های کرونایی را رعایت کنند و گفت: شهروندان باید توجه داشته باشند که عدم ارسال پیامک به معنای جریمه نشدن آنها نیست.

انتهای پیام/

دیدگاه شما