تازه های سایت

کد مطلب: 45359
14. اسفند 1399 - 8:51
رئیس مرکز بهداشت نهاوند گفت: به رانندگان ناوگان اتوبوسرانی بین شهری که پروتکل های بهداشتی را رعایت نمی کنند تذکرات لازم داده شد و در یکی از روستاهای نهاوند تست وسیع کرونا از اهالی گرفته شد.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، علی احسان خیشوند در گفت و گو با خبرنگار ما گفت: در بازدید مشترک بازرسان بهداشت محیط مرکز بهداشت و کارشناسان اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای که از اتوبوس های بین شهری پایانه مسافربری شهرستان نهاوند به عمل آمد بر رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی، استفاده رانندگان و مسافرین از ماسک و رعایت حداکثر ظرفیت مجاز تاکید شد.

وی افزود: با توجه به دستورالعمل اعلامی ناوگان حمل و نقل عمومی بین شهری فقط مجاز به استفاده از یک سوم ظرفیت صندلی های اتوبوس می باشند و در صورت عدم رعایت موارد فوق ، رانندگان متخلف به مراجع قضایی معرفی خواهند شد.

خیشوند تاکید کرد: از شهروندان و مسافرین عزیز درخواست می گردد هر گونه تخلف و عدم رعایت پروتکل های بهداشتی را در حین سفر با ذکر مشخصات بر اساس بلیط دریافتی به مرکز بهداشت شهرستان نهاوند گزارش نمایند.

انجام تست وسیع کرونا در یکی از روستاهای بخش گیان توسط تیم های واکنش سریع مرکز بهداشت شهرستان نهاوند

وی همچنین گفت: به دنبال بروز یک مورد طغیان بیماری کووید - ۱۹ در یکی از روستاهای بخش گیان جهت شناسایی موارد جدید ابتلا به کرونا ، تیم های واکنش سریع مرکز بهداشت در روستا حضور پیدا کرده و در سطح وسیع اقدام به انجام تست سریع از جمعیت روستا نمودند.

رئیس مرکز بهداشت نهاوند افزود: با عنایت به وضعیت شیوع ویروس کرونا در شهرستان از تمام شهروندان درخواست می گردد از حضور در تجمعات و بازارهای شلوغ خرید و فروش خودداری کننند و به هیچ عنوان دورهمی های خانوادگی برگزار نکنند.

خیشوند اظهار داشت: درصورت بروز هرگونه علائم مشکوک به کرونا جهت معاینه و در صورت نیاز انجام تست به نزدیکترین مرکز خدمات جامع سلامت و یا مرکز غربالگری کرونا شهرستان واقع در ابتدای خیابان مهدیه مراجعه نمایند.

دیدگاه شما