تازه های سایت

کد مطلب: 45355
14. اسفند 1399 - 8:45
با فوت ۲ نفر دیگر از مبتلایان قطعی کووید ۱۹ در ۲۴ ساعت گذشته، مجموع متوفیان کرونا در این استان از ابتدای اپیدمی تاکنون به یک هزار و ۵۲۷ نفر رسیده است.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، محمد طاهری,سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی همدان افزود: با شناسایی ۱۷ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در ۲۴ ساعت گذشته، مجموع بیماران مثبت بستری از ابتدای همه گیری ویروس کرونا تاکنون در استان به ۱۰ هزار و ۵۰۸ نفر رسیده است.

او ادامه داد: تعداد مراجعان سرپایی به اورژانس بیمارستان‌های استان همدان با علائم تنفسی مشکوک به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته ۲۰۶ مورد بود که از این تعداد ۳۴ نفر در بخش عادی بستری شدند.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی همدان اضافه کرد:در حال حاضر ۱۱ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ در بخش آی. سی. یو مراکز درمانی این استان بستری هستند و وضعیت جسمی ۳۹ بیمار وخیم گزارش شده است.

دکتر طاهری درباره آخرین وضعیت بیماران کرونایی در شهرستان‌های استان همدان نیز گفت: شمار بیماران کرونایی بستری از ابتدای همه گیری ویروس کرونا تاکنون در بیمارستان‌های اسدآباد ۳۸۰، بهار ۶۱۷، تویسرکان ۶۷۰، رزن ۴۵۷، درگزین ۱۹۷، فامنین ۱۸۴ و کبودراهنگ ۶۶۸ نفر است.

او گفت:همچنین یک هزار و ۹۲۰ نفر در ملایر، یک هزار و ۱۵۷ نفر در نهاوند و سه هزار و ۹۸۱ نفر نیز در شهرستان همدان به این ویروس مبتلا و بستری شده اند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما