تازه های سایت

کد مطلب: 45032
20. بهمن 1399 - 8:29
رئیس شبکه بهداشت و درمان نهاوند با اشاره روند ثابت ابتلا به کرونا در نهاوند خبر داد و گفت: نظارت بر اجرای شیوه نامه های بهداشتی در نهاوند تشدید می شود.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، سیامک دانشور در جمع اصحاب رسانه شهرستان گفت: طی دو سه هفته اخیر وضعیت ثابتی در بخش کرونا داشته‌ایم و همچنان در رنگ‌بندی زرد مانده‌ایم.

وی گفت: باتوجه به نزدیکی ایام عید، خرید و احتمالا شلوغی بازار برنامه‌های نظارتی زیادی در نظر گرفته شده است و در همین راستا از همه شهروندان می‌خواهیم جهت حفظ سلامت خود و خانواده کارها و خرید را به روزهای پایانی سال موکول نکنند و در واقع با بیشتر در منزل ماندن بیشتر سالم بمانند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان نهاوند، تصریح کرد: در طرح شهید سلیمانی که با همکاری شبکه بهداشت، مرکز بهداشت، سپاه ناحیه و روحانیون از اول آذرماه آغاز و همچنان در حال انجام است.

وی افزود: اولین و مهم‌ترین هدف طرح شهید سلیمانی جهت شناسایی زودهنگام موارد مثبت و دور کردن آنان از بقیه افراد خانواده و قرنطینه کردن آنان در کشور بوده و می‌باشد. در شهرستان نهاوند این طرح بسیار موفق عمل نمود.

دانشور، گفت: تیم نظارتی با کمک داوطلبان هلال احمر در سطح شهرستان در راستای نظارت بر موارد غذایی در شهرستان داریم که در این طرح شناسایی و معرفی متخلفین به مراجع قانونی نیز داشتیم.

وی با بیان اینکه دستگاه اکسیژن‌ساز بیمارستان شهید قدوسی راه‌اندازی شد و طی روزهای آینده نیز وارد مدار  می‌شود، گفت: ام آر آی بیمارستان قدوسی راه‌اندازی و طی قراردادی ۱۰ساله به بخش خصوصی واگذار شده است.

رئیس شبکه بهداشت و درمان نهاوند با بیان اینکه مرکز جدید جامع درمانی فیروزان با تجهیز امکانات و محوطه‌سازی راه‌اندازی شد و در حال خدمت‌رسانی به مردم است، گفت: در برزول نیز محل درمانی جدید تجهیز و راه‌اندازی شد و در حال خدمت‌رسانی به مردم می‌باشد.

وی با بیام اینکه از ابتدای سال جاری تا کنون ۱۴ پزشک در رشته‌های مختلف برای سیستم درمان نهاوند جذب شده اند، گفت: طی ملاقاتی که با معاونین وزیر داشتیم جذب یک دستگاه آمبولانس در دستور کار قرار گرفت.

دیدگاه شما