تازه های سایت

کد مطلب: 44854
7. بهمن 1399 - 9:22
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: اکنون حال ۳۳ بیمار کرونایی در بیمارستان‌های استان وخیم گزارش شده است.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، محمد طاهری، سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: طی شبانه روزگذشته،  ۲۷۱ نفر با علائم کرونا ویروس به مراکز درمانی استان مراجعه کردند که ۴۴ نفر از آن‌ها در بخش عادی و ۱۳ نفر در بخش ICU بستری شدند.

او با بیان اینکه هم اکنون ۳۳ بیمار کرونایی با شرایط حالی وخیم در بیمارستان‌های استان بستری هستند افزود: دیروز تست کرونای ۱۵ بیمار دیگر مثبت اعلام شد تا شمار کرونایی‌ها از ابتدای شیوع ویروس در استان به ۱۰ هزار و ۹۷ نفر برسد.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی همدان اظهار داشت: در شبانه وز گذشته یک بیمار کرونایی دیگر در استان جان باخت تا شمار فوت شدگان از کرونا در استان به هزار و ۴۶۱ نفر برسد.

طاهری شمار مبتلایان قطعی به ویروس کرونا در شهرستان‌های استان را شامل: ۳۶۵ نفر در اسدآباد، ۵۷۹ نفر در بهار، ۶۳۰ نفر در تویسرکان، ۴۱۷ نفر در رزن، ۱۸۴ نفر در درگزین، ۱۷۶ نفر در فامنین، ۶۴۵ نفر در کبودراهنگ، هزار و ۸۷۵ نفر در ملایر، هزار و ۱۲۰ نفر در نهاوند و ۳ هزار و ۸۳۶ نفر در همدان دانست.

او اضافه کرد: از ابتدای شیوع ویروس کووید ۱۹ تا کنون ۲۷۰ نفر غیر هم استانی هم به دلیل ابتلا به این بیماری در بیمارستان‌های استان همدان بستری شده اند.

انتهای پیام/ا

دیدگاه شما