تازه های سایت

کد مطلب: 44731
28. دى 1399 - 0:45
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: با فوت سه نفر دیگر در ۲۴ ساعت گذشته، شمار جانباختگان بیماری کووید ۱۹ استان همدان از ابتدای همه گیری ویروس کرونا تاکنون به یک هزار و ۴۴۳ نفر رسید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی گرو، روز شنبه اظهار داشت: با شناسایی ۱۷ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در ۲۴ ساعت گذشته، مجموع موارد مثبت بستری از ابتدای همه گیری ویروس کرونا تاکنون در استان همدان به ۹ هزار و ۹۶۳ بیمار رسیده است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان گفت: تعداد مراجعان سرپایی به اورژانس بیمارستان‌ها با علائم تنفسی مشکوک به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته ۲۵۶ مورد بوده که از این تعداد ۳۲ نفر در بخش عادی بستری شدند.

دکتر طاهری اظهار داشت: ۱۲ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ در بخش آی.سی.یو مراکز درمانی استان بستری هستند و وضعیت جسمی ۳۳ بیمار نیز وخیم گزارش شده است.

وی درباره آخرین وضعیت بیماران کرونایی در شهرستان‌های استان نیز گفت: شمار بیماران کرونایی بستری(از ابتدای همه گیری ویروس کرونا تاکنون) در بیمارستان‌های اسدآباد ۳۶۳، بهار ۵۶۹، تویسرکان ۶۱۸، رزن ۴۰۷، درگزین ۱۷۶، فامنین ۱۷۳ و کبودراهنگ ۶۳۱ نفر بوده است.

طاهری افزود: همچنین یک هزار و ۸۶۰ نفر در ملایر، یک هزار و ۱۱۰ در نهاوند و سه هزار و ۷۸۸ نفر نیز در شهرستان همدان به این ویروس مبتلا و بستری شده اند.

تعداد بیماران کرونایی در شهرستان نهاوند با ثبت ۴ مورد جدید در ۲۴ ساعت گذشته به ۱۱۱۰ نفر رسید.

دیدگاه شما