تازه های سایت

کد مطلب: 44697
25. دى 1399 - 8:56
نماینده نهاوند در مجلس در دیدارهای جداگانه‌ای با معاون وزیر راه و شهرسازی و دبیر ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور بیش از 23 میلیارد تومان اعتبار جذب کرد.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، علیرضا شهبازی نمایندهٔ مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی با معاونان وزارت راه و خادمی مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه و غفاری معاون برنامه‌ریزی و مدیریت منابع این وزارت خانه در خصوص مشکلات اعتباری محور نهاوند به آورزمان دیدار کرد.

در این دیدار مشکلات تکمیل این پروژه ازجمله خروج طرح از ردیف طرح‌های ملی که در سال گذشته انجام‌شده بود بررسی و گفت‌وگو شد و دستور مؤکد برای اتمام و تکمیل این پروژه که درخواست چندین سالهٔ مردم نهاوند است صادر شد.

در این جلسه با تأکید خادمی معاون وزیر راه با تخصیص مبلغ ۲۰ میلیارد تومان از طریق ذی‌حسابی این وزارتخانه به‌صورت فوری برای تکمیل و اتمام پروژهٔ جادهٔ نهاوند به آورزمان موافقت شد.

همچنین علیرضا شهبازی در خصوص مشکلات اردوگاه صیانت و مرکز بازپروری معتادان با دبیر ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور دیدار کرد.

سه و نیم میلیارد تومان اعتبار حاصل این دیدار بود.

هفته گذشته علیرضا شهبازی از مرکز کار و صیانت نهاوند واقع در پادگان قدس که توسط سپاه شهرستان ساخته‌شده است حضور یافت و مشکلات این طرح بررسی شد و این مشکلات در دیدار با سردار مؤمنی دبیر ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور مطرح شد.

سردار مؤمنی در دیدار با نماینده نهاوند قول مساعد برای تأمین اعتبار جهت تکمیل این مرکز با تأمین اعتبار به میزان 3 و نیم میلیارد تومان جهت پذیرش مددجو در بهمن‌ماه را صادر کرد.

همچنین با موافقت سردار مؤمنی دبیر ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور از محل کشف مواد مخدر استان و با توجه به راه‌اندازی مرکز تحقیقات و کارخانهٔ تولید گیاهان دارویی، سهمیه‌ای برای این مرکز در نهاوند در نظر گرفته شد

دیدگاه شما