تازه های سایت

کد مطلب: 44364
30. آذر 1399 - 8:44
استاندار همدان گفت: رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سوی مردم و همت مسئولان موجب شد تا وضعیت کرونا در ۲ شهرستان نهاوند و بهار از نارنجی به زرد تبدیل شود.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، سید سعید شاهرخی در ستاد استانی مقابله با ویروس کرونا اظهار داشت: هم اینک هشت شهرستان استان در وضعیت نارنجی و ۲ شهرستان هم در وضعیت زرد کرونایی قرار دارند که امیدواریم با تدوام روند فعلی و همراهی و همکاری مطلوب مردم، به زودی تمامی شهرستان های استان در وضعیت زرد قرار بگیرند.

وی ادامه داد: با وجود کاهش آمار میزان مبتلایان و مرگ و میر ناشی از ویروس کرونا و بهبود شرایط همدان، اما این وضعیت همچنان شکننده بوده و باید رعایت پروتکل های بهداشتی از سوی مردم استمرار داشته باشد.

استاندار همدان اظهار داشت: با همکاری مردم و تلاش کادر بهداشت و درمان روند کاهشی کرونا را شاهد بوده و موج سوم این بیماری را پشت سر گذاشتیم که باید این آمارهای امیدوار کننده همچنان تداوم یابد.

شاهرخی اظهار داشت: با توجه به در پیش بودن شب یلدا محدودیت های جدیدی از سوی ستاد ملی کرونا برای روزهای شنبه و یکشنبه(۲۹ و ۳۰ آذر) پیش بینی شده به نحوی که زمان پایان فعالیت و تعطیلی اصناف غیر از گروه شغلی یک(عرضه کنندگان مواد غذایی و اقلام ضروری) در این ۲ روز ساعت ۱۸ تعیین شده است.

وی بیان کرد: همچنین  زمان ممنوعیت تردد شبانه خودورها برای این ۲ روز از ساعت ۲۰ تا ۴ صبح است که البته حضور میدانی عوامل انتظامی با خودرو چراغ گردان بر کاهش حضور و تردد رانندگان اثر روانی مثبت و بازدارنده دارد.

استاندار همدان گفت: نشریات و رسانه ها نیز باید با قوت محدودیت های کرونایی این ۲ روز و ضرورت حضور نیافتن در مهمانی و دورهمی ها را به مردم گوشزد کنند تا شاهد افزایش مجدد آمار مبتلایان به کرونا در استان همدان نباشیم.

دیدگاه شما