تازه های سایت

کد مطلب: 44348
29. آذر 1399 - 7:57
مدیر بسیج جامعه پزشکی شهرستان نهاوند خبر داد
اجرای طرح شهید رهنمون با محوریت طرح شهید سلیمانی در نهاوند
مدیر بسیج جامعه پزشکی شهرستان نهاوند از اجرای طرح شهید رهنمون در با محوریت طرح شهید سلیمانی در نهاوند خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، مهرداد سلگی در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار داشت: در ادامه طرح شهید رهنمون با محوریت طرح شهید سلیمانی در راستای غربالگری و مبارزه با کرونا ویروس، بیش ۱۵۰ نفر خدمات پزشکی، دندانپزشکی، روانپزشکی، روانشناسی و تغذیه توسط تیم بسیج جامعه پزشکی شهرستان نهاوند و شبکه بهداشت صورت گرفت.

وی بیان کرد: طرح شهید رهنمون بسیج جامعه پزشکی بصورت روزانه، هفتگی، ماهیانه، بیش ۲۰۰ نفر از ساکنان حاشیه شهرو مناطق محروم شهرستان از خدمات رایگان بهداشتی، درمانی بسیج جامعه پزشکی شهرستان نهاوند بهره‌مند می‌شوند.

مدیر بسیج جامعه پزشکی شهرستان نهاوند افزود: حسب برنامه تنظیمی و ارسال شده از سپاه، برنامه شهید رهنمون در قالب طرح شهید سلیمانی، برنامه‌های (مراقبتی، حمایتی و نظارتی) با رویکرد پیشگیری مقدم بر درمان روز۲۵ آذر ماه ۹۹ در زندان شهرستان با موفقیت و رضایت پرسنل، زندانیان به لطف و فضل خداوند و همکاری کادر پزشکی خیران و همکاران بهداشت به اتمام رسید.

وی در پایان افزود: خدمات انجام شده در طرح شهید سلیمانی که با حضور دو پزشک عمومی و تعداد ویزیت۴۰ نفر، دندانپزشک یک نفر و تعداد دندان کشیده ۸۰، روانپزشک یک نفر و تعداد ویزیت۲۰ نفر، کارشناس روانشناس ۱۰ ویزیت، کارشناس تغذیه ۱۰ ویزیت و بهداشت محیط آموزش و بازدید از وضعیت بهداشت عمومی به پایان رسید.

 

دیدگاه شما