تازه های سایت

کد مطلب: 43996
2. آذر 1399 - 8:42
مراد ناصری گفت: وضعیت کرونایی در نهاوند نارنجی البته شکننده و نزدیک به وضعیت قرمز است.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، مراد ناصری، فرماندار نهاوند در دیدار با مدیران شعب بانک‌های شهرستان در اولین روز از اجرای اعمال محدودیت‌ها گفت: بانک ها به عنوان یکی از اصلی ترین کانون های گسترش و انتقال ویروس کرونا باید در جهت حفظ سلامتی و جان مردم تمام پروتکل های بهداشتی خصوصا طرح فاصله گذاری اجتماعی را رعایت کنند.

وی اظهار داشت: مدیران بانک ها اگر در رعایت پروتکل های بهداشتی و تامین حفظ جان و سلامتی مردم کوتاهی کنند به مردم معرفی می شوند.

فرماندار نهاوند افزود: رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی به ویژه در مکان‌های عمومی و خصوصا بانک‌ها یکی از راه‌های مقابله با شیوع کرونا است که باید جدی گرفته شود.

وی بر ضرورت رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و پیشگیری از تجمعات در داخل شعبات بانک‌ها با تدابیر مسئول شعبه ها تاکید کرد.

ناصری یکی از بهترین راه‌های کاهش انتقال کرونا در بانک‌ها را ارائه خدمات غیر حضوری و بانکداری الکترونیک به مردم دانست و گفت: رعایت فاصله گذاری اجتماعی در بانک، تهویه مناسب، راهنمایی ارباب رجوع برای استفاده از خدمات الکترونیک، اعمال محدودیت در پرداخت وجوه نقد، نوبت دهی تسهیلات به منظور کاهش حضور متقاضیان و پاسخگویی منظم به تلفن و انجام امور مراجعین به وسیله تلفن را از دیگر راه های جلوگیری از ایجاد تجمع در شعب عنوان کرد.

فرماندار نهاوند افزود: اگر مدیران بانک‌ها در اجرای شیوه نامه های بهداشتی و جلوگیری از تجمعات کوتاهی و قصور داشته باشند با آنها برخورد قانونی صورت می گیرد و نام مدیر و شعبه به عموم مردم اطلاع رسانی می‌شود.

وی گفت: وضعیت نارنجی شهرستان نهاوند یک وضعیت شکننده است و اگر مردم و مسئولین همراهی نکنند قرمز و حتی بدتر هم خواهد شد.

ناصری در پایان اظهار داشت: برای تحقق این مهم و کاهش میزان ابتلا در شهرستان مستلزم همراهی و مشارکت همه شهروندان است.

انتهای پیام/

دیدگاه شما