تازه های سایت

کد مطلب: 43984
1. آذر 1399 - 8:03
محدودیت‌های کرونایی با مسدود کردن ورودی‌های شهرستان نهاوند هم‌زمان با مناطق نارنجی و قرمز از امروز آغاز شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی گرو، طرح مسدود کردن ورودی‌های نهاوند جهت اجرا و اعمال محدودیت‌های سراسری اول آذرماه با حضور ناصری فرماندار نهاوند، عوامل انتظامی و راهور در میدان سیدالشهدا انجام شد.

مراد ناصری فرماندار نهاوند در این رابطه گفت: طبق مصوبه ستاد کرونا شهرستان به‌منظور جلوگیری از ورود پلاک‌های غیربومی، تردد صرفاً از دو ورودی و خروجی شهر نهاوند امکان‌پذیر است.

وی افزود: میدان سیدالشهدا (بلوار سیدالشهدا)، میدان بیمارستان علیمرادیان (بلوار شهید امیدی) و سایر ورودی و خروجی‌های شهر مسدود است.

ناصری گفت: به‌منظور جلوگیری از تجمع و ازدحام جمعیت در هسته مرکزی شهر و جلوگیری از انتشار و انتقال ویروس کرونا محدودیت‌های ترافیکی درون‌شهری در این ۱۵ روز کاملاً اجرایی می‌گردد.

فرماندار نهاوند بیان داشت: از مردم فهیم شهرستان در شهر و روستا انتظار همکاری و همراهی در اجرای این محدودیت‌ها برای کنترل بیماری کرونا را خواستاریم.

وی ادامه داد: اجرای این محدودیت‌ها همان‌طور که باعث شد شرایط قرمز را پشت سر بگذاریم، کمک می‌کند که به سمت بهبود شرایط و خروج از شرایط نارنجی برویم.

وی تأکید کرد: تا زمانی که از شرایط نارنجی خارج نشویم و به سمت وضعیت زرد و سفید حرکت نکنیم این محدودیت‌ها ادامه دارد.

همچنین در جلسه هماهنگی و ساماندهی حمل‌ونقل درون‌شهری و برون‌شهری شهرستان نهاوند با محوریت محدودیت‌های ترافیکی مدیریت هوشمند بیماری کرونا مقرر شد؛ طبق مصوبه ستاد ملی کرونا کسانی که موارد منع تردد را رعایت نکنند با توجه به مصوبه ابلاغی در شهرهای با شرایط قرمز جریمه یک‌میلیون تومانی و در شهرهای نارنجی جریمه ۵۰۰ هزارتومانی شامل آن‌ها خواهد شد که این مبالغ جریمه برای هر ۲۴ ساعت است.

خودروهای پلاک غیربومی از اول آذر در شهرهای نارنجی کرونایی 500 هزار تومان جریمه می‌شوند

سرهنگ شا احمد ساکی فرمانده انتظامی نهاوند نیز در این رابطه گفت: از امروز هم‌زمان با سراسر کشور ورود خودروهای غیربومی به نهاوند و خروج خودروهای غیربومی از آن ممنوع شده و متخلفان ۵۰۰ هزار تومان جریمه می‌شوند.

وی افزود: با توجه به وضعیت نارنجی نهاوند، قرار شده تمام خودروهای پلاک بومی اجازه خروج از شهرستان نهاوند و خودروهای با پلاک‌های غیربومی هم اجازه ورود به شهرستان را ندارند که در صورت عدم رعایت برای خاطیان جریمه ۵۰۰ هزارتومانی در نظر گرفته‌شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند افزود: از ساعت ۲۱ تا چهار بامداد خودروهای پلاک شخصی اجازه تردد در شهرستان را ندارند که این موضوع توسط عوامل محسوس و نامحسوس انتظامی و دوربین‌های سطح شهر رصد و برای متخلفین ۲۰۰ هزار تومان جریمه اعمال خواهد شد.

وی بابیان اینکه از شنبه تمام ورودی‌های شهر توسط پلیس کنترل می‌شود و دوربین‌های نصب‌شده نیز تمام تخلف‌ها را ثبت می‌کنند از شهروندان بابت همکاری و همراهی بر رعایت دستورالعمل‌ها تقدیر کرد.

ساکی با اشاره به اینکه سلامتی نعمت بی‌بدیل الهی است و تمام تصمیمات فعلی برای حفظ سلامتی شهروندان است، گفت: از همه همشهریان درخواست می‌کنیم با تعامل و همراهی خود مسئولین و پلیس شهرستان را یاری کنند تا ان‌شاءالله هرچه زودتر بتوانیم به شرایط معمولی زندگی روزمره خود برگردیم.

دیدگاه شما