تازه های سایت

کد مطلب: 43981
1. آذر 1399 - 7:45
پاسخ بخشی از سوالات شهروندان در خصوص تردد در زمان اجرای محدودیت های کرونایی که از امروز اعمال می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی گرو، حسین بشری معاون اجتماعی پلیس استان همدان گفت: با توجه به سوالات تعداد زیادی از مردم در خصوص نحوه اجرای محدودیت ها از اول آذر ماه نکات ذیل جهت تنویر افکار عمومی اعلام می شود :

۱_ اعمال محدوديت ها در سه مبدا ورودي تقاطع بابك ( ورودی از ملایر) ؛ سه راهي فرهنگيان وبلوار سيد جمال الدين اسدآبادي اجرا می شود.

۲_  مبلغ جریمه برای خودروهای پلاک غیر بومی که به شهرهای وضعیت قرمز وارد شوند  10میلیون ريال و شهرهای با وضعیت نارنجی پانصد هزار تومان می باشد.

۳_ ممنوعيت هاي موجود به صورت 24 ساعته بوده و در تمام ساعات شبانه روز و تا پايان اعلام طرح كه منوط به تصميمات ستاد ملي مبارزه با كرونا مي باشد اجرا خواهد شد.

۴_ پليس راهور از تجهيزات الكترونيكي جهت برخورد با پلاك هاي غير بومي استفاده خواهد کرد.

۵_ اين طرح به صورت شهر به شهر بوده و ورود پلاك هاي شهرستان هاي استان (پلاک های ۲۸)  در داخل شهر همدان ممنوع بوده  و پلاک های ۱۸ نیز امکان تردد به شهرستان های استان را نخواهند داشت.

۶_ تردد خودرو هاي باري، عمومي و مسافربري بلامانع خواهد بود.

بشری در پایان افزود: اجرای این طرح در جهت سلامت مردم و کاهش زنجیره ابتلا به کرونا می باشد و لازم است مردم فهیم و بزرگوار استان همکاری لازم را با مامورین و مسولان مربوطه داشته باشند تا انشالله شاهد موفقیت این طرح باشیم.

دیدگاه شما