تازه های سایت

کد مطلب: 43960
29. آبان 1399 - 7:33
رئیس پلیس راه استان همدان گفت: محدودیت‌های ترافیکی برای همه شهرستان‌های استان همدان که در وضعیت قرمز و نارنجی شیوع کرونا هستند اعمال می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی گرو، سرهنگ رضا عزیزی، رئیس پلیس راه استان همدان در گفت و گو با خبرنگاران گفت: از اول آذر به مدت دو هفته محدودیت ترافیکی در ۶ شهر با وضعیت قرمز و ۴ شهرستان با وضعیت نارنجی شیوع ویروس کرونا اعمال می‌شود.

او با بیان ینکه در شهر‌های با وضعیت قرمز استان از ساعت ۱۰ شب تا ۴ صبح ممنوعیت تردد هر گونه خودروی شخصی را داریم افزود: در این شهرستان‌ها ورود و خروج هر گونه خودرو با پلاک غیر آن شهر ممنوع است و تردد‌ها از طریق دوربین‌های راهنمایی و رانندگی ثبت می‌شود.

رئیس پلیس راه استان با اشاره به اینکه شهرستان‌های همدان، ملایر، اسدآباد، بهار، کبودراهنگ و فامنین در وضعیت قرمز شیوع ویروس کرونا قرار دارند، ادامه داد: با افرادی که این قوانین را رعایت نکنند برخورد می‌شود و در شهر‌های وضعیت قرمز یک میلیون تومان جریمه نقدی می‌شوند.

سرهنگ عزیزی اظهار داشت: برای کسانی که پلاک خودروی غیر بومی در استان دارند در این مدت نباید از ورودی و خروجی شهر بگذرند و این افراد پیش از این فرصت داشته اند پلاک خودروی خود را تعویض کنند.

او بیان کرد: در شهرستان‌های نهاوند، تویسرکان، رزن و درگزین که وضعیت نارنجی شیوع ویروس کرونا را دارند هم ورود و خروج خودرو‌های غیر بومی استان ممنوع شده است.

رئیس پلیس راه استان اضافه کرد: در این شهرستان‌ها هم افرادی که با پلاک غیر بومی وارد و یا خارج شوند ۵۰۰ هزار تومان جریمه می‌شوند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما