تازه های سایت

کد مطلب: 43933
27. آبان 1399 - 6:28
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان گفت: شمار جان باختگان از ویروس کرونا با ۱۳ مورد افزایش در شبانه روز گذشته به مرز هزار و ۱۰۰ نفر رسید.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، محمد طاهری، سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان گفت: شمار جان باختگان از ویروس کرونا در استان با ۱۳ مورد افزایش در شبانه روز گذشته به هزار و ۹۹ نفر رسید.

او با بیان اینکه از ابتدای شیوع ویروس کرونا در استان همدان ۸ هزار و ۱۶۴ نفر به ویروس کووید ۱۹ مبتلا شده اند افزود: در شبانه روز گذشته ۶۹۸ نفر با علائم مشکوک به کرونا به مراکز درمانی استان مراجعه کردند که ۱۴۹ نفر آن‌ها در بخش عادی و ۱۸ نفر در بخش ICU بستری شده اند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی همدان با بیان اینکه حال ۵۰ بیمار کرونایی استان هم اکنون وخیم است اظهار داشت: با کاهش دمای هوا میزان ماندگاری ذرات معلق و ویروس‌ها در هوا بیشتر شده است و رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و زدن ماسک همچنان ضروری است .

طاهری با بیان اینکه ۲۱۴ نفر از مبتلایان به ویروس کرونا در استان غیر بومی هستند ادامه داد: تاکنون در شهرستان اسدآباد ۲۵۱ نفر، بهار ۴۷۲ نفر، تویسرکان ۴۹۸ نفر، رزن ۳۰۲ نفر، درگزین ۱۳۸ نفر، فامنین ۱۳۸ نفر، کبودراهنگ ۴۹۴ نفر، ملایر هزار و ۵۵۱ نفر، نهاوند ۹۳۸ نفر و همدان ۳ هزار و ۱۷۷ نفر به ویروس کووید ۱۹ مبتلا شده اند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما