تازه های سایت

کد مطلب: 43837
20. آبان 1399 - 8:11
رئیس اتاق اصناف نهاوند گفت: پس از دو هفته تعطیلی واحدهای صنفی نهاوند امروز می‌توانند با رعایت دستورات بهداشتی فعالیت خود را آغاز کنند ولی این فعالیت تا ساعت 18 هرروز خواهد بود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی گرو، حسین حسنی در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: فعالیت واحدهای صنفی مشاغل گروه‌های یک و دو در نهاوند از امروز 20 آبان مجاز است.

وی اظهار داشت: این واحدها می‌توانند با رعایت دستورات بهداشتی به فعالیت خود ادامه دهند ولی گروه‌های شغلی ۳ و ۴ تا اطلاع ثانوی همچنان تعطیل هستند.

رئیس اتاق اصناف نهاوند افزود: بر اساس اعلام ستاد استانی کرونا تمام گروه‌های صنفی زیرمجموعه گروه شغلی ۲ می‌توانند از 20 آبان تا 20 آذرماه فقط تا ساعت ۶ عصر می‌توانند فعالیت کنند.

وی گفت: این طرح از امروز تا 20 آذر اجرایی خواهد شد و همه مشاغل به‌جز گروه یک که مایحتاج عمومی و بهداشت و درمان را شامل می‌شود از ساعت یادشده به بعد تعطیل می‌شوند.

حسنی اظهار داشت: گروه شغلی شماره یک شامل مراکز امدادی و درمانی، اورژانس‌ها، مراکز امنیتی، مراکز اداری و خدماتی، فروشگاه‌های زنجیره‌ای، سوپرمارکت‌ها، مراکز تهیه ارزاق و مایحتاج عمومی، نانوایی‌ها و داروخانه‌ها می‌شود.

وی افزود: در صورت تخلف واحدهای صنفی گروه دو در عدم تعطیلی ساعت ۱۸ به بعد و تعطیلی مشاغل گروه‌های ۳ و ۴ برابر قانون واحد صنفی پلمپ و جریمه سنگین خواهد شد.

رئیس اتاق اصناف نهاوند در پایان گفت: شهروندان می‌توانند هرگونه شکایت و گزارش مربوط به اصناف را به اداره صمت و اتاق اصناف اعلام کنند تا در اسرع وقت پیگیری شود.

 

دیدگاه شما