تازه های سایت

کد مطلب: 43747
13. آبان 1399 - 0:08
فرمانده سپاه نهاوند گفت: گروه های جهادی و بسیجی نهاوند به منظور کمک به کادر درمان و بهداشت شهرستان در این روزهای کرونایی در مراکز درمانی این شهرستان خدمات رسانی می کنند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی گرو، سرهنگ علی مختاری فرمانده سپاه نهاوند با اعلام این خبر گفت: با توجه به شیوع گسترده کرونا در موج سوم و خستگی کادر درمان و افزایش بستری  بیماران کرونایی،  در همین راستا گروه‌های جهادی بسیج شهرستان  پای کار آمده و به کمک کادر درمان و بیماران  بیمارستان های نهاوند شتافتند.

وی اظهار داشت: این گروه جهادی  متشکل از برادران و خواهران بسیجی با رضایت کامل در بخش‌های بستری کرونا در بیمارستان آیت‌الله علیمرادیان و شهید قدوسی در دو شیفت صبح و عصر   از دو شنبه هفته قبل مستقر شده و به انجام امور شخصی بیماران کرونایی و کمک به کادر درمان مشغول هستند.

مختاری افزود: این اقدام پسندیده گروه‌های جهادی علاوه بر کمک به کادر درمان نشان دهنده این موضوع است که جهاد هنوز ادامه دارد و همواره بسیجیان در هر زمینه‌ای که نیاز انقلاب و کشور باشد با ایثار و از خودگذشتگی در صحنه خواهند بود.

وی ادامه داد: همچنین گروهی از بسیجیان نیز با خودروی شخصی خود در بیمارستان‌ها حضور پیدا کرده و در زمان ترخیص و پایان شیفت کاری اعضای  گروه‌ جهادی به آنها  بصورت رایگان سرویس‌دهی می‌کنند.

فرمانده سپاه نهاوند در پایان خاطر نشان کرد : همچنین این گروه جهادی در حال تدارک و دوخت لباس‌های مخصوص بیمارستانی(گان) هستند که در اسرع وقت تحویل پرستاران عزیز و خدوم شهرستان خواهد شد.

دیدگاه شما