تازه های سایت

کد مطلب: 43745
13. آبان 1399 - 0:08

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، به مناسبت فرا رسیدن یوم‌الله ۱۳ آبان ماه، روز دانش‌آموز و روز مبارزه با استکبار جهانی، مدیر آموزش و پرورش شهرستان نهاوند با صدور پیامی این روز تاریخی را گرامی داشت.

متن پیام محمدحسین دارایی به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

سالروز تاریخی سیزدهم آبان‌ماه، روزی ماندگار در تقویم انقلاب و روز تبلور شجاعت و استقامت شهید فهمیده‌ها در دفاع از این مرز و بوم و مقابله با سیطره استکبار جهانی است که امسال با مصادف شدن با میلاد پیامبر رحمت، حضرت محمد(ص) و امام جعفر صادق(ع) فرصتی بزرگ برای نسل جوان در بازخوانی آموزه‌های ناب انقلاب اسلامی و کسب بصیرت دینی، انقلابی و ملی در مسیر تعلیم و تربیت می‌باشد.

این روز در حافظه تاریخی ملت قهرمان‌پرور ایران، یادآور سه اتفاق مهم است؛ تبعید امام(ره) به ترکیه در ۱۳ آبان ۱۳۴۳، قتل عام دانش آموزان در ۱۳ آبان ۱۳۵۷ و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در ۱۳ آبان ۱۳۵۸ توسط دانشجویان پیرو خط امام(ره). سه رویدادی که نقش موثری در تحرک انقلاب اسلامی داشتند و محتوا و هویت هر سه اتفاق، دربردارنده ارزش‌ها و آموزه‌های اسلامی، آزادگی و مبارزه‌ی ضداستکباری بود.

اینجانب ضمن گرامیداشت ۱۳ آبان، روز دانش‌آموز و روزملی مبارزه با استکبار جهانی، از عموم فرهنگیان و دانش‌آموزان انتظار دارم در بستر فضای مجازی با نشر اندیشه‌های ناب عدالت‌خواهی و استبکارستیزی، فریاد خود را رساتر از هر سال برای رسوا کردن آمریکا و نظام سلطه سر دهند.

محمدحسین دارایی مدیر آموزش و پرورش شهرستان نهاوند

دیدگاه شما