تازه های سایت

کد مطلب: 43233
28. شهريور 1399 - 15:04

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، حجت الاسلام والمسلمین عباسعلی مغیثی در خطبه های این هفته نماز جمعه نهاوند با اشاره به فرا رسیدن هفته دفاع مقدس گفت: معجزه انقلاب اسلامی باعث پیروزی ما در جنگ تحمیلی بود چون کل دنیا یک طرف بودند و ما تنها بودیم.

وی اظهار داشت: استکبار جهانی در جنگ تحمیلی هدفش نابودی انقلاب بود و به یاری خدا و با رشادت های رزمندگان اسلام اجازه داده نشد حتی یک وجب از خاک کشور جدا شود.

امام‌ جمعه نهاوند افزود: بعد از دفاع مقدس بود که انقلاب اسلامی به دنیا معرفی و صادر شد و امروز به امید ملت های مظلوم تبدیل شده است.

وی با اشاره به توصیه های رهبر انقلاب در مورد عدم اجرای سند ۲۰۳۰ گفت: این سند نباید در آموزش و پرورش اجرا شود و این توصیه رهبر انقلاب است چون این سند استقلال کشور را به خطر می اندازد.

مغیثی اظهار داشت: این سند نسل جوان را طبق فرهنگ عربی پرورش مس دهد و این نقشه حطرناکی است و دلیلی ندارد در حالی که ما فرهنگ غنی داریم.

وی گفت: امروز دشمن در حال فشار حداکثری است و با این‌ کار سعی در مایوس کردن مردم دارند ولی در سخت ترین شرایط مردم پای انقلاب مانده اند.

امام جمعه نهاوند با اشاره به قرارداد نگین کشورهای عربی با صهیونیست ها افزود: این سازش ها و قراردادها تاثیری در هدف نهایی جبهه مقاومت ندارد و این سازش ها برای حفظ حکومت های دست نشانده است و هدف نهایی این سازش فراموشی مسئله فلسطین و برای انتخابات امریکا است.

وی بیان کرد: امروز جبهه مقاومت در مقابل نقشه های دشمنان ایستاده است و سازش کاران و صهیونیستها باید بدانند خطر برای موجودیت رژیم صهیونیستی روز به روز بیشتر می شود و امنیت این رژیم با این قراردادها تامین نخواهد شد.

دیدگاه شما