تازه های سایت

کد مطلب: 4299
20. آبان 1391 - 6:27
صانعی: کلمبیا تیمی دونده و خطرناک است/ گروه ایران از دشوارترین گروه‌ها بود
جام جهانی فوتسال - تایلند/
سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان تیم ملی کلمبیا، حریف این تیم در مرحله یک هشتم نهایی مسابقات فوتسال جام جهانی 2012 تایلند را تیمی جوان، دونده و خطرناک در ضدحمله دانست.
پایگاه خبری گرو به نقل از  خبرگزاری مهر، علی صانعی در گفتگو با امیرحسین پورمحمد، مدیررسانه‌ای تیم ملی فوتسال کشورمان ضمن بیان مطلب فوق افزود: پیش بینی ما از ابتدای مسابقات جام جهانی فوتسال این بود که در مرحله یک هشتم نهایی با یکی از دو تیم گواتمالا و یا کلمبیا بازی خواهیم کرد. با توجه به برتری گواتمالا مقابل کلمبیا در دور نخست دیدارهای مرحله گروهی احتمال بازی با این تیم را بیشتر می‌دانستیم اما نتایج دیدارهای پایانی مرحله گروهی تمام پیش بینی‌ها را برهم زد.

وی در ادامه افزود: با توجه به سابقه و پیشینه‌ای که تیم ملی فوتسال گواتمالا در جام جهانی دارد شانس این تیم را برای صعود به مرحله یک هشتم نهایی به عنوان تیم دوم گروه ششم بیشتر می‌دانستیم اما با نتایج غیرقابل پیش بینی روز جمعه تمام معادلات برهم خورد و ثابت شد در جام جهانی هیچ تیمی از قبل بازنده نیست و نتیجه هیچ مسابقه‌ای را نمی‌توان پیش بینی کرد.

سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان که از تماشاگران ویژه دیدار گواتمالا - جزایر سلیمان بود، دست کم گرفتن تیم جزایر سلیمان و از قبل خود را برنده دانستن را از عوامل ناکامی تیم گواتمالا برشمرد و تصریح کرد: در جام جهانی همه تیم‌ها برای برد بازی می‌کنند و حتی اگر شانس صعود نداشته باشند، می‌آیند که در آخرین شانس و فرصت خود پیروز شوند.

وی به دشواری کار در مرحله حذفی مسابقات جام جهانی فوتسال اشاره کرد و اظهار داشت: در مرحله حذفی تمام تیم‌ها دست به بازی انتحاری زده و برای اینکه در جام جهانی بمانند هرچه دارند رو می‌کنند و بهترین بازی خود را انجام می‌دهند.

صانعی از شناخت خود نسبت به تیم کلمبیا یاد کرد و گفت: من دو بازی تیم کلمبیا مقابل گواتمالا و جزایر سلیمان را دیده‌ام. این تیم، تیمی سرعتی و جوان است که در ضدحمله خطرناک ظاهر می‌شود. تیم کلمبیا مقابل جزایر سلیمان با نتیجه 11 بر 3 به پیروزی رسیده است، پس نشان می‌دهد که تیمی قدرتمند در حملات است و باید مقابل این حواس‌مان را به خوبی جمع کرده و اشتباه نکنیم.

وی خاطر نشان کرد: کلمبیا تیمی است که از روسیه تنها 2 گل خورده است، تیمی که در دو بازی 25 گل به تیم‌های جزایر سلیمان و گواتمالا زده است. با این شرایط می‌توان گفت کلمبیا در فاز تدافعی نیز تیمی خوب است و باید با دقت و ظرافت مقابل این تیم بازی کنیم.

سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان در ادامه از غیبت مصطفی طیبی در دیدار مقابل کلمبیا خبر داد و تاکید کرد: طیبی به علت آسیب دیدگی از ناحیه بینی در این بازی به میدان نمی‌رود و علاوه بر او حمید احمدی را نیز به علت محرومیت در اختیار نداریم. مسعود دانشور هم هنوز حضورش در دیدار مقابل کلمبیا قطعی نیست زیرا از ناحیه کمر احساس درد می‌کند اما اگر پزشک شرایط او را تایید کند و آمادگی لازم را داشته باشد در دیدار مقابل کلمبیا برای دقایقی از این بازیکن استفاده می‌کنیم.

وی عملکرد تیم ملی فوتسال ایران در مرحله گروهی مسابقات جام جهانی را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: نتایجی که در گروه ما رقم خورد نشان داد که این گروه یکی از گروه‌های خوب جام جهانی بوده است، زیرا از گروه ما تیم سوم هم به مرحله یک هشتم نهایی صعود کرد و نتایج خارج از پیش بینی‌ها رقم خورد.

صانعی خاطرنشان کرد: تیمی چون گواتمالا با پیشینه قابل توجه در جام جهانی حذف شد، استرالیا با تجربه حضور در چند جام جهانی به مرحله یک هشتم نهایی نرسید اما پاناما به مرحله یک هشتم نهایی صعود کرد. از سوی دیگر در گروه ما هیچ تیمی با تفاضل گل بالا شکست نخورد، این درحالی بود که در دیگر گروه‌ها تیم‌های مدعی نتایج عجیبی کسب کردند.

وی اظهار داشت: همه اینها نشان دهنده رقابت نزدیک بین تیم‌های گروه دوم جام جهانی است و می‌توان گفت گروه ایران یکی از سه گروه دشوار جام جهانی بوده و بعد از گروه برزیل، ژاپن، پرتغال و لیبی سخت‌ترین گروه بوده است.

سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان در پایان گفت: تیم ملی فوتسال ایران از نظر اعتبار و توانایی در مصاف با کلمبیا بر بازی سوار است اما از مردم می‌خواهیم ما را دعای خود محروم نکنند. تمام امید ما در بازی یکشنبه شب اول به خداست و بعد از آن به ساق‌های بازیکنان و دعای خیر مردم.

تیم‌های ملی فوتسال ایران و کلمبیا در مرحله یک هشتم نهایی هفتمین دوره رقابت های جام جهانی ساعت 17:30 روز یکشنبه در بانکوک تایلند به مصاف هم خواهند رفت.

دیدگاه شما