تازه های سایت

کد مطلب: 42957
7. شهريور 1399 - 13:37
جوانان عاشورایی نهاوندی در اقدامی قابل تحسین نسبت به ماشین نویسی صلواتی عزاداران اقدام می کنند.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، موسم ماه محرم که می رسد هر عاشق و دلسوخته شهدای کربلا با روش های مختلف ارادت خود به امام حسین(ع) و یاران با وفایش را نشان می دهد.

با توجه به شرایط کرونایی کشور امسال هیئت های عزاداری حال و هوایی جدید را تجربه می کنند و عزاداران حسینی بار دیگر به همگان ثابت کردند که عزاداری تعطیل شدنی نیست.

جوانان در هیئت ها امسال در محوریت کارها را قرار دارند و عده ای برای فراهم کردن تمهیدات بهداشتی در تلاش هستند و عده ای فضاهای باز را برای عزاداری آماده می کنند.

نصب پرچم های عزاداری در معابر و خیابان ها و خدمت به عزاداران حسینی در هیئت ها و تقسیم نذورات مردم در بین نیازمندان با رعایت دستورات ستاد کرونا از اقدامات جوانان نهاوند در این ایام است.

جمعی از جوانان بسیجی روستای دهفول نهاوند نیز با عشقی مثال زدنی عمق ارادت خود به اباعبدالله الحسین را نشان دادند و نسبت به ماشین نویسی خودروی عزاداران اقدام می کنند.

جوانان عاشق امام حسین(ع) روستای دهفول از توابع بخش مرکزی نهاوند تا پایان دهه اول ماه محرم از ساعت ۱۷ تا ۲۰ در مقابل دبیرستان این روستا نسبت به این کار زیبا و صلواتی اقدام می کنند.

جوانان حسینی پایگاه بسیج فتح خیبر روستای دهفول علاوه بر نام مبارک اهل بیت اسامی شهدای سرافراز شهرستان نهاوند را نیز بر روی خودروها ترسیم می کنند.

دیدگاه شما