تازه های سایت

کد مطلب: 42929
5. شهريور 1399 - 7:58
امام جمعه شهرستان نهاوند گفت: قیام اباعبدالله الحسین (ع) یک نقشه راه و یک تابلو است و بشر اگر بخواهد به راه راست و درست برود، راه امام حسین (ع) راه اصلی و راه نجات است و راهی جز این وجود ندارد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، حجت الاسلام عباسعلی مغیثی در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان نهاوند ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان باهنر و رجایی اظهار داشت: ورود شهید «علی محمد قنبری» به شهرستان نهاوند یاد و خاطره شهیدان را زنده کرد و باعث شد که ایثار و جهاد و شهادت دوباره یادآوری شوند.

وی با اشاره با اینکه قیام اباعبدالله الحسین (ع) یک تابلو است، گفت: قیام عبدالله الحسین (ع) یک نقشه راه و یک تابلو است و بشر اگر بخواهد به راه راست و درست برود، راه امام حسین (ع) راه اصلی و راه نجات است و راهی جز این وجود ندارد.

امام جمعه شهرستان نهاوند با اشاره به هدف‌های قیام امام حسین (ع) بیان داشت: هدف از قیام امام حسین (ع) ادای تکلیف و وظیفه و حفظ اسلام و نجات دادن اسلام از خطر بود، بنابر این امام حسین (ع) فدا شد تا اسلام بماند و حفظ شود.

وی در ادامه با گلایه از مسئولین به دلیل برگزار نشدن جلسات شورای فرهنگ عمومی و غیبت برخی از اعضا در این جلسه گفت: جلسات شورای فرهنگ عمومی شهرستان باید در کنار کار فرهنگی، به شناسایی آفت‌های اجتماعی بپردازد وهر ماه در جلسات به این آفت‌ها رسیدگی شوند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما