تازه های سایت

کد مطلب: 42770
25. مرداد 1399 - 8:39
فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند گفت: ماموران پلیس آگاهی نهاوند موفق شدند در راستای مبارزه با امر قاچاق کالا تعدادی لوازم خانگی و گوسفند قاچاق به ارزش یک میلیارد ریال را کشف کنند.

به گزارش پایگاه خبری گرو، سرهنگ شا احمد ساکی در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: ماموران پلیس آگاهی شهرستان نهاوند در راستای اجرای طرح‌های جامع مبارزه با قاچاق کالا با اقدامات فنی و تخصصی، دو دستگاه خودرو حامل کالای قاچاق را در محورهای مواصلاتی این شهرستان شناسایی و متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی از این خودروها یکدستگاه تلویزیون، دو دستگاه ماشین لباسشویی و ۲۶ راس گوسفند قاچاق و فاقد مجوز کشف وسه متهم در این خصوص با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند گفت: در ماموریت دیگری ماموران پلیس آگاهی شهرستان دربازرسی ازیک باب مغازه ۴ هزار و ۲۰۰ عدد ژیلت و ۵۴ بسته حنا قاچاق کشف و در این خصوص پرونده تشکیل شد.

وی با اشاره به اینکه ارزش محموله کشف شده برابر نظر کارشناسان یک‌میلیارد برآورد شده است افزود: علاوه بر این در راستای دستور دادستانی شهرستان مبنی بر جلوگیری از فروش گردوی پوست سبز، اوایل هفته جاری از سوی ماموران کلانتری روستای دهفول سه و نیم تن
 گردو پوست سبز که به صورت غیر مجاز در حال حمل بود کشف و ضبط شد.

ساکی در پایان از شهروندان خواست در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک بلافاصله با پلیس ۱۱۰ تماس بگیرند و پیشنهادات و انتقادات خود را از طریق سامانه ۱۹۷ با پلیس در میان بگذارند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما