تازه های سایت

کد مطلب: 42677
16. مرداد 1399 - 7:49
نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی به مناسبت ۱۷ مرداد روز خبرنگار پیامی خطاب به اصحاب رسانه نهاوند صادر کردند.

به گزارش پایگاه خبری گرو، متن پیام شهبازی نماینده نهاوند در مجلس به مناسبت روز خبرنگار به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

۱۷ مرداد ماه سالروز شهادت خبرنگار شهید محمود صارمی، فرصتی ویژه و ارزشمند به منظور تقدیر و تجلیل از تلاش های خالصانه اصحاب رسانه و قلم است که در مسیر اطلاع رسانی و آگاه سازی جامعه تلاش مى کنند.
آگاه‌سازی و اطلاع‌رسانی اصل مهم برای داشتن جامعه آگاه است و این آگاهی همراه با نقد منصفانه از عملکرد مسئولین نمایانگر تأثیر ویژه اصحاب رسانه در برقراری یک رابطه صحیح میان خواسته های مردم و انجام درست ، به موقع و مناسب وظایف از سوی مسئولان است که نتیجه آن پیشرفت همه جانبه کشور خواهد بود.
همانطور که رهبری معظم انقلاب فرمودند :” بدون خبرنگار لحظه ها ماندگار نمی‌شود”. توجه به این مسئله بسیار مهم است از این رو که در حال حاضر تلاش‌های بدخواهان نظام مقدس جمهوری اسلامی در ایجاد یاس و نا امیدی است و این حرفه در مواردی در اختیار قدرت‌های شیطانی و هواهای نفسانی قرار گرفته است و این خبرنگاران و اصحاب قلم و اندیشه هستند که با تعهد به ارزشها و رعایت اصول اخلاقی به صحنه می‌آیند و منعکس کننده صحیح خدمات نظام و دستاوردهای ایران اسلامی به مردم می‌شوند.

بار دیگر با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رسانه، این هفته و خاصه روز خبرنگار را به کلیه مجاهدان عرصه اطلاع رسانی، خبر و رسانه (اعم از مکتوب یا مجازی) و خصوصاً اصحاب پر تلاش رسانه ى شهرستان نهاوند تبریک عرض نموده و از خداوند متعال برای این چشمان بیدار جامعه، توفیق و سلامتی از خداوند متعال مسئلت دارد.

علیرضا شهبازى خدمتگزار مردم شریف نهاوند در مجلس شوراى اسلامى

دیدگاه شما