تازه های سایت

کد مطلب: 42294
18. تير 1399 - 8:31
مدیر آموزش و پرورش نهاوند از آغاز سنجش ۲هزار و ۴۵۰ نوآموز بدو ورود به دبستان از روز شنبه ۲۱ تیرماه خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، محمدحسین دارایی با اعلام این خبر گفت: سنجش نوآموزان بدو ورود به دبستان در شهرستان نهاوند از روز شنبه ۲۱ تیرماه آغاز می گردد و تا اوایل شهریورماه نیز ادامه دارد.

وی افزود: پیش‌بینی ما این است که امسال از ۲۴۵۰ نوآموز بدو ورود به پایه اول ابتدایی سنجش به عمل آید که البته از این تعداد، سال گذشته ۱۱۰۰ نفر برای دوره پیش‌دبستانی عمل سنجش را پشت سر گذاشته اند.

دارایی بیان داشت: کار نوبت‌گیری از سامانه سنجش از ۱۷ تیرماه توسط مدیران ما در مدارس انجام خواهد شد و طبق زمانبندی که توسط مدیران به اولیای گرامی اعلام می‌گردد، اولیا به همراه نوآموز خود به پایگاه سنجش مستقر در آموزشگاه زنده‌یاد تجدد مراجعه می‌نمایند.

وی خاطرنشان کرد: به منظور مداخله به‌هنگام در این مرکز تست های بینایی، شنوایی، آمادگی تحصیلی، مراقبت بهداشتی و تست های تخصصی از نوآموزان به‌عمل می آید و بعد از بررسی، در صورت لزوم به مراکز دیگر ارجاع داده می شوند.

مدیر آموزش و پرورش نهاوند با اشاره به وضعیت قرمز کرونایی در شهرستان نهاوند، تاکید کرد: خواهشی که از اولیای گرامی داریم این است که برای حفظ سلامتی خود و اطرافیان حتما با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و با به همراه داشتن ماسک و دستکش، راس ساعت مقرر در پایگاه حضور داشته باشند.

گفتنی است پایگاه سنجش نوآموزان بدو ورود به پایه اول ابتدایی در شهرستان نهاوند از روز شنبه ۲۱ تیرماه به مدت حداکثر دو ماه به صورت همه روزه – غیر از روزهای تعطیل – از ساعت 8 صبح تا 12 ظهر فعال خواهد بود.

دیدگاه شما