تازه های سایت

کد مطلب: 42281
17. تير 1399 - 8:48
سرپرست اداره صمت نهاوند گفت: ۳۵۰ مورد اخطار کتبی به اصناف نهاوند به دلیل عدم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی داده‌شده و ۱۵ واحد نیز پلمپ شدند.

به گزارش پایگاه خبری گرو، نقی کاکاوند در گفت‌وگو با خبرنگار ما اظهار کرد: تیم‌های گشت سیار در سطح بازار و اصناف نهاوند فعال هستند و به مغازه‌داران در خصوص رعایت دستورات بهداشتی تذکرات لازم را ارائه می‌کنند.

وی افزود: این گشت‌ها متشکل از بازرسان اتاق اصناف، اماکن، شبکه بهداشت و درمان و تعزیرات و اداره صمت است که در سطح شهرستان فعال هستند.

سرپرست اداره صمت نهاوند بیان کرد: در حدود دو هفته اخیر که شیوع کرونا شدت گرفته، ۳۵۰ تذکر کتبی و ۴۰۰ اخطار شفاهی به اصناف نهاوند داده‌شده است.

کاکاوند ادامه داد: در این مدت ۱۵ واحد صنفی نیز پلمپ شده‌اند و این بازرسی‌ها برای رعایت موارد بهداشتی و حفظ سلامت شهروندان ادامه خواهد داشت.

وی از نظارت بر حمل‌ونقل عمومی هم خبر داد و گفت: ۱۶ راننده متخلف نیز که دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت نکردند شامل جریمه، انتقال وسیله به پارکینگ و معرفی به پلیس اماکن شده‌اند.

 

آرایشگاه‌های زنانه حق پذیرش عروس را ندارند

رئیس اداره صمت نهاوند اظهار داشت: آرایشگاه‌های زنانه حق پذیرش عروس و گل‌فروشی‌ها هم حق تزئین ماشین ندارند و ۲ مغازه گل‌فروشی که این دستورالعمل ها را رعایت نکردند به تعزیرات معرفی شدند.

کاکاوند گفت: برای حفظ سلامت مردم باکسی تعارف نداریم و همه اصناف ملزم به استفاده از ماسک هستند و در صورت مشاهده با متخلفان برخورد می‌شود.

وی بابیان اینکه مردم در این مدت می‌توانند کمک بزرگی به ما بکنند، عنوان کرد: سامانه ۱۲۴ در خدمت همشهریان است و به شکایت‌ها رسیدگی می‌شود.

کاکاوند در بخش دیگری از سخنانش به میزان مرغ مصرف‌شده در نهاوند اشاره کرد و افزود: قیمت مرغ در شهرستان ۱۵ هزار تومان اعلام‌شده و سهمیه شهرستان روزانه اعلام و در بین عاملان توزیع می‌شود.

انتهای پیام/

دیدگاه شما