تازه های سایت

کد مطلب: 42136
7. تير 1399 - 8:35
محمد حسین دارایی گفت: دانش آموزان در هنگام ثبت نام فقط پول بیمه و کتاب را پرداخت کنند و مدارس حق دریافت هیچ پولی را ندارند.

به گزارش پایگاه خبری گرو، محمد حسین دارایی رئیس آموزش و پرورش شهرستان نهاوند در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار کرد: مراحل ثبت نام دانش آموزان در مدارس شهرستان نهاوند طبق دستوالعمل های وزارتی انجام می شود و تمهیدات مناسب برای ثبت نام اندیشیده شده است.

وی افزود: با توجه به شرایط کرونایی برای شروع سال تحصیلی جدید و هر تاریخی که اعلام شود باید آمادگی داشته باشیم و سناریوهای مختلفی را مدنظر داشته باشیم.

دارایی افزود: هیچ ثبت نامی در مدارس نهاوند منوط به دریافت شهریه نیست و همه تلاش ما کم کردن دغدغه والدین در این زمینه است.

رئیس آموزش و پرورش شهرستان نهاوند عنوان کرد: در هنگام ثبت نام، مدارس دولتی فقط موظف به اخذ پول بیمه و کتاب از دانش آموزان هستند و نباید وجه دیگری گرفته شود.

وی گفت: به مدیران مدارس این موضوع اعلام شده و از مدارس هم به صورت مستمر بازدید می شود و جلسات مختلفی هم در ستاد آموزش و پرورش شهرستان در این زمینه برگزار شده است.

دارایی بیان کرد: بعد از شروع سال تحصیلی در مدارس دولتی و بعد از تشکیل انجمن اولیا و مربیان و طبق ضوابط و تصمیمات آنها نسبت به دریافت وجه در قالب کمک به مدارس تصمیم گیری می شود.

رئیس آموزش و پرورش شهرستان نهاوند افزود: این وجوه نیز طبق ضوابط و بر اساس خدماتی که مدارس ارائه می کنند، مطالبه می شود.

وی به شرایط ثبت نام دیگر مدارس اشاره کرد و اظهار داشت: به غیر از مدارس دولتی دیگر مدارس شامل نمونه دولتی، مدارس غیر انتفاعی، سمپاد، شاهد و هیئت امنایی برای دریافت شهریه تابع قوانین و ضوابط خود هستند.

دارایی گفت: به این مدارس هم توصیه شده است که شرایط اقتصاد خانواده ها را برای اخذ شهریه در نظر داشته باشند.

انتهای پیام/س

دیدگاه شما