تازه های سایت

کد مطلب: 42089
2. تير 1399 - 11:29
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: هم اکنون ۳۹۰ نفر بیمار کرونایی و مشکوک به کرونا در بیمارستان‌های استان بستری هستند.

به گزارش پایگاه خبری گرو، منوچهر کرمی، معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: تعداد بیماران کرونایی در استان همدان همچنان رو به افزایش است و بخش‌های زیادی از بیمارستان‌های استان به ۳۹۰ بیمار مشکوک به کرونا اختصاص یافته است.

او با بیان اینکه تاکنون تست کرونای ۱۴۲ نفر از این ۳۹۰ بیمار مثبت اعلام شده است افزود: با توجه به محدودیت در آزمایش‌های روزانه و کادر درمانی و پرستاری به همراهی مردم و رعایت بیشتر پروتکل‌های بهداشتی نیاز داریم.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی همدان از فوت ۱۴۶ نفر در استان بر اثر بیماری کرونا خبر داد و بیان کرد: از ابتدای شیوع کرونا ویروس در کشور،  هزار و ۳۷۶ نفر در استان همدان به این بیماری مبتلا شده اند که طی روز‌های اخیر روزانه بیش از ۳۰ مورد جدید کرونایی در استان به آن اضافه می‌شود.

کرمی به استفاده از ماسک در معابر عمومی تاکید کرد و گفت: روند شیوع این ویروس در شهرستان‌های همدان، ملایر و نهاوند بیشتر از سایر شهرستان‌ها شده است.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی همدان یادآور شد: تاکنون در شهرستان اسدآباد ۷۷ مورد، در شهرستان بهار ۱۳۰ مورد، در شهرستان رزن ۶۶، در شهرستان ملایر ۱۸۵، در شهرستان همدان ۵۴۴ مورد، در شهرستان فامنین ۱۹ مورد، در شهرستان کبودرآهنگ ۱۰۱، در شهرستان تویسرکان ۶۰ مورد و در شهرستان نهاوند ۱۹۴ مورد به بیماری  کرونا مبتلا شده اند .

انتهای پیام/

دیدگاه شما