تازه های سایت

کد مطلب: 41635
27. ارديبهشت 1399 - 8:06
سرپرست اداره ورزش و جوانان نهاوند از نقاط مختلف مجموعه ورزشی علیمرادیان به‌طور دقیق بازدید و مشکلات و نیاز‌های این مجموعه را احصا کرد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، سرپرست جدید اداره ورزش و جوانان نهاوند از مجموعه ورزشی علیمرادیان بازدید کرد و پس از این بازدید طی جلسه‌ای که مسئولان اداره ورزش و جوانان نهاوند و مجموعه فرهنگی ورزشی علیمرادیان داشتند درویشی سرپرست اداره ورزش بیان کرد:مجموعه فرهنگی ورزشی علیمرادیان که یکی از بزرگترین و مجهزترین استادیوم‌های غرب کشور است قابلیت میزبانی اردوهای تیم ملی و باشگاهی و مسابقات ملی و بین‌المللی را برای استان می‌تواند فراهم کند.

وی در ادامه افزود: استادیوم علیمرادیان که نگینی بر انگشتر ورزش استان است افتخار همه جامعه ورزش نهاوند و استان همدان محسوب می‌شود،ان‌شاالله از تمام پتانسیل این مجموعه بزرگ استفاده خواهیم کرد و مجموعه ورزشی علیمرادیان و اداره ورزش هردو برای خدا و پیشرفت ورزش این شهرستان کار می‌کنند.

فرهاد ادیب مدیر این مجموعه نیز در همین راستا گفت:ما جدای از ورزش و اداره ورزش نیستیم هدف ما خدمت به ورزش نهاوند است و استادیوم علیمرادیان با اداره ورزش اعلام آمادگی همکاری صددرصد می‌کند ان‌شاالله بحث بخش خصوصی و دولتی را از این بین برداریم و هردو برای تحقق هدف خدمت به ورزش نهاوند تلاش کنیم.

ادیب در ادامه این نشست افزود:شدیدا در محدودیت بودجه هستیم و تا اینجای کار هم با کمک‌های مهندس علیمرادیان و خانواده این بزرگوار که حق زیادی گردن نهاوند دارند پیش رفته‌ایم.

وی در ادامه بیان کرد: آقای جهانشیر مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان همدان قول همکاری و مساعدت به ما داده است استادیوم علیمرادیان نیز در همین راستا نیاز به حمایت اداره ورزش و جوانان نهاوند دارد تا از این پتانسیل بزرگ بتوانیم به نفع ورزش نهاوند و اداره ورزش و جوانان استفاده بهینه کنیم.

دیدگاه شما