تازه های سایت

کد مطلب: 41593
24. ارديبهشت 1399 - 10:04
سرهنگ احمد ساکی از کشف دو محموله قاچاق به ارزش ۱میلیارد و پانصد میلیون ریال خبر داد و گفت: در راستای اجرای طرح تشدید برخورد و مبارزه با قاچاق کالا ماموران پلیس آگاهی شهرستان نهاوند با همکاری کارکنان پاوای شهرستان یک انبار کالای قاچاق را شناسایی کردند.

به گزارش پایگاه خبری گرو، سرهنگ احمد ساکی، فرمانده انتظامی نهاوند گفت: در راستای اجرای طرح تشدید برخورد و مبارزه با قاچاق کالا ماموران پلیس آگاهی شهرستان نهاوند با همکاری کارکنان پاوای شهرستان یک انبار کالای قاچاق را شناسایی کردند.

وی افزود: در بازرسی از این انبار در یکی از محلات شهرستان،۲۹کارتن ۱۰کیلویی چای خارجی،۱۲۰شیشه روغن زیتون،۱۹۶قوطی ابمیوه خارجی و۲هزار و۳۰۰عددپودرشربت خارجی کشف و یک متهم در این خصوص به مرجع قضایی معرفی شدند.

ساکی اظهار داشت: همچنین ماموران پلیس آگاهی شهرستان نیز در یک عملیات پلیسی ۵ دستگاه خودرو سواری حامل قاچاق را در یکی از محورهای مواصلاتی شهرستان نهاوند توقیف کردند که در بازرسی از آن ها، ۱۰دستگاه لوازم خانگی شامل،۶دستگاه کولر گازی و۴دستگاه لباسشویی قاچاق کشف شد.

فرمانده انتظامی نهاوند با اشاره به اینکه ارزش کالاهای کشف شده بر اساس نظر کارشناسان،مجموعا بیش از یک ونیم میلیارد ریال برآورد شده بیان کرد در این ماموریتها  ۶ متهم دستگیر و ۵ دستگاه خودرو سواری نیز توقیف شد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما