تازه های سایت

کد مطلب: 41439
14. ارديبهشت 1399 - 8:01
مدیر آموزش و پرورش نهاوند گفت: فرآیند انتخاب و انتصاب مدیرانِ مدارس، گامی مهم در جهت استقرار شایسته‌سالاری برای تصدی مدیریت واحدهای آموزشی می باشد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، محمدحسین دارایی با حضور در دبیرخانه کمیته انتخاب و انتصاب مدیران مدارس ضمن رصد آمار ثبت‌نامی، گفت: با توجه به عدم حضور معلمان در مدارس، لازم است اطلاع‌رسانی مناسب از طریق فضای مجازی جهت حضور حداکثری نیروهای توانمند، مستعد، جوان و با انگیزه صورت پذیرد تا ان شاالله شاهد ارتقای کیفیت مدارس در بخش های مختلف باشیم.

وی تاکید کرد: فرآیند انتخاب و انتصاب مدیران مدارس گامی مهم در جهت استقرار شایسته سالاری برای تصدی مدیریت واحدهای آموزشی می باشد؛ لذا باید تلاش کنیم این فرایند به بهترین شکل ممکن اجرایی گردد.

در ادامه، عبدلی دبیر کارگروه انتخاب و انتصاب مدیرانِ مدارس نیز پس از تشریح و گزارش اقدامات صورت گرفته در این خصوص، آمار متقاضیان شرکت در فرایند انتخاب و انتصاب مدیران را 71 نفر عنوان کرد که از این تعداد 46 نفر مرد و 25 نفر زن هستند.

وی خاطرنشان کرد: متقاضیان واجد الشرایط تا پایان اردیبهشت فرصت دارند نسبت به ثبت نام الکترونیکی از طریق سامانه ltms.medu.ir اقدام نمایند.

دیدگاه شما