تازه های سایت

کد مطلب: 41296
4. ارديبهشت 1399 - 7:58
رئیس ورزش و جوانان شهرستان نهاوند گفت: هیئت کشتی نهاوند در بین ۴۰ هیئت با توجه به تعدد مدال‌های کسب‌ کرده در مسابقات ورزشی عنوان هیئت برتر شهرستان نهاوند را به خود اختصاص داد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، مهرداد سعدی نژاد اظهار کرد: هیئت کشتی شهرستان نهاوند با توجه به معیارها و ملاک‌های بررسی‌شده در زمینه تعدد مدال‌های کسب‌شده در مسابقات مختلف موفق شد عنوان هیئت برتر شهرستان در بین حدود ۴۰ هیئت فعال را در سال ۹۸ کسب کند.

وی با اشاره به کسب ۱۱ مدال رنگارنگ در رقابت‌های کشوری، بین‌المللی و جهانی گفت: از شاخص‌های مهم انتخاب هیئت‌های برتر بحث مدال‌آوری و اقدامات مثبت انجام‌شده در راستای توسعه ورزش کشتی است که هیئت کشتی نهاوند موفق به کسب این عنوان شد.

رئیس ورزش و جوانان نهاوند، افزود: هیئت کشتی شهرستان نهاوند با همراهی و حمایت هیئت کشتی استان همدان سال گذشته موفق به کسب عنوان برتر در بین هیئت‌های کشتی استان همدان شد.

وی گفت: هیئت ووشو شهرستان نهاوند نیز با توجه به کسب مدال برنز دهمین دوره رقابت‌های ووشوی قهرمانی جوانان آسیا توسط علی ظفری در کشور برونئی و همچنین تلاش‌های اسدی رئیس و دارایی نایب رئیس این هیئت در آموزش‌وپرورش ورزشکاران مستعد در این رشته عنوان هیئت فعال شهرستان نهاوند را نیز کسب کردند.

سعدی نژاد، تصریح کرد: امیدواریم سایر هیئت‌ها و رشته‌های ورزشی شهرستان نهاوند نیز در سال جاری با توجه به فرصت پیش‌آمده در بحث ویروس کرونا سطح آمادگی خود را برای حضور در رقابت‌ها افزایش دهند تا شاهد درخشش هرچه بیشتر ورزش و ورزشکاران شهرستان در سطوح مختلف ملی، آسیایی و فراملی باشیم.

دیدگاه شما