تازه های سایت

کد مطلب: 41027
14. فروردين 1399 - 15:47
فرمانده سپاه ناحیه نهاوند گفت: بی‌شک هرچه غیر از شهادت نمی‌توانست مزد سال‌ها ایثار و جهاد شهید حاج میرزا محمد سلگی باشد؛ والحق که واژه و صفت شهید برازنده این شخصیت کم نظیر و یادگار پرافتخار دفاع مقدس است .

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، در پیام تبریک و تسلیت فرمانده سپاه ناحیه نهاوند به مناسبت شهادت سردار سرافراز شهید «حاج میرزا محمد سلگی» آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«ولا تحسبن الذین قتلوا فی سبیل الله امواتاً ، بل احیاءٌ عند ربِّهم یرزقون»

انا لله و انا الیه الراجعون

جانبازان اسناد زنده‌ای از فرهنگ غنی ایثار و جهاد می‌باشند که تداوم بخش روح سلحشوری و مقاومت در جامعه به ویژه درمیان نسل‌های آینده ساز انقلاب اسلامی هستند که فیض وجودی آنان یکی پس از دیگری به عطر آسمانی شهادت، عالم را عطرآگین می‌کند و فضای جامعه را به خیر و صلاح رهنمون می‌سازد.

بار دیگر یکی از مردان الهی و هم تبار عاشورائیان به فیض عظیم شهادت نائل آمد و روح پاکش با ارواح شهیدان والامقام خصوصاً حضرت سیدالشهدا(ع) در ملکوت اعلی مأوی گزید و از روزی الهی بهره‌مند شد.

بی‌شک راه ایثار و شهادت زیباترین اثر برای رسیدن به قرب الهی است و شهدای عزیز با عبور از آن همیشه در عرصه روزگار به یادگار می‌مانند.

شهادت مردی از تبار صالحان، و وصل عاشقانه جانباز سرافراز، و شهید گرانقدر سردار «حاج میرزا محمد سلگی» را که پس از تحمل سال‌ها رنج ناشی از جراحت جانبازی به آسمان پرکشید و به فیض شهادت نائل آمد، به خانواده‌ گرامی، بازماندگان، دوستان، همرزمان و مردم شهیدپرور نهاوند تبریک و تسلیت می‌گوییم و برای آن سفر کرده علو درجات و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت داریم.

بی‌شک هرچه غیر از شهادت نمی‌توانست مزد سال‌ها ایثار و جهاد شهید حاج میرزا محمد سلگی باشد. والحق که واژه و صفت شهید برازنده این شخصیت کم نظیر و یادگار پرافتخار دفاع مقدس است .

روحش شاد، یادش گرامی و راهش پر رهرو باد

سرهنگ پاسدار علی مختاری

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند

انتهای پیام/

دیدگاه شما