تازه های سایت

کد مطلب: 40995
12. فروردين 1399 - 11:06
فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند گفت: ۲۰۳ خودرو در نهاوند مشمول جریمه ۵۰۰ هزار تومانی شدند.

به گزارش پایگاه خبری گرو، سرهنگ احمد ساکی، فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند گفت: در ۳ روز گذشته تعداد ۲۰۳ خودروی غیر بومی در نهاوند شناسایی و برای هرکدام از آنان جریمه ۵۰۰ هزار تومانی صادر شده است.

او بیان کرد: پلیس نهاوند با تشکیل چند اکیپ مشترک انتظامی و راهنمایی و رانندگی در ابتدای طرح ملی فاصله گذاری اجتماعی، محدودیت‌های ترافیکی را در مبادی ورودی و خروجی شهرستان و همچنین در خیابان‌های اصلی و فرعی شهر اعمال کرده است.

فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند افزود: با توجه به ابلاغیه‌های قبلی به رانندگان غیر بومی و ممانعت از ورود آنان به داخل شهرستان، گشت‌های فعال مشترک راهور در داخل شهر نیز خودرو‌های غیر بومی را شناسایی و اعمال قانون می‌کنند.

ساکی بیان کرد: در این راستا طی ۳ روز گذشته تعداد ۲۰۳ خودروی غیر بومی و غیر ساکن در سطح شهرستان شناسایی و برای هرکدام از آنان قبض جریمه ۵۰۰ هزار تومانی صادر شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند با اشاره به اینکه این رویه همچنان با جدیت در دستور کار پلیس نهاوند قرار دارد و تا پایان طرح نیز ادامه خواهد داشت هشدار داد در صورت مشاهده مجدد این خودرو‌ها در سطح شهرستان بلافاصله خودرو به مدت یک ماه توقیف خواهد شد.

سرهنگ ساکی گفت: همچنین به محض رویت خودرو‌های فاقد پلاک نیز خودرو متوقف و برابر قانون برخورد قاطع صورت می‌پذیرد.

انتهای پیام/س

دیدگاه شما