تازه های سایت

کد مطلب: 40849
26. اسفند 1398 - 8:52
فرماندار نهاوند گفت: بازار و مراکز عرضه غیرضروری نهاوند در صورت لزوم تعطیل می‌شوند.

به گزارش پایگاه خبری گرو، مراد ناصری در کمیته پیشگیری، کنترل و هماهنگی مقابله با کرونا در نهاوند ضمن تقدیر از استاندار به جهت تفویض اختیار به فرمانداران شهرستان‌های استان، گفت: با یک نسخه واحد نمی‌شود امورات مربوط به شهرستان‌ها را رفع کرد لذا به جهت اعتماد استاندار همدان تشکر می‌کنیم.

وی با اشاره به اقدامات در دست اجرای کمیته پیشگیری، کنترل و هماهنگی مقابله با کرونا در نهاوند، گفت: در اولین اقدام، علت‌های حضور مردم و ترددهای شهروندان را با کمک مردم کاهش می‌دهیم.

فرماندار نهاوند گفت: پیشنهاد می‌شود در صورت لزوم کلیه واحدهای صنفی، بجز واحدهای خدماتی شامل؛ داروخانه‌ها و فروشگاه‌های عرضه مواد غذایی در شهرستان تعطیل شوند.

وی تصریح کرد: حمل‌ونقل درون‌شهری و برون‌شهری که روزانه مسافرین بسیاری را جابجا می‌کند ناقل ویروس است، لذا باید ترددها و سرویس‌دهی این سازمان راهم محدود کرد تا جان مردم در سلامت باشد.

ناصری با اشاره به اینکه مسئولیت نظارت بر پمپ بنزین‌ها به مسئول بحران شهرستان واگذار شده است، گفت: جایگاه‌های عرضه سوخت نیازمند نظارت دقیق و لحظه به لحظه است چراکه یکی از نقاط شیوع آلودگی محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه غیر ممکن است مردم نهاوند با این سابقه تاریخی و فرهنگی، متوجه خطر کرونا نباشند، احتمالاً ایراد از نحوه اطلاع رسانی ما مسئولین است، گفت: از تمام مدیران می‌خواهم و تاکید می‌کنم هیچ‌گونه کوتاهی و عذر و بهانه را در راستای حفظ سلامت مردم عزیز نهاوند نمی‌پذیرم.

دیدگاه شما